کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی به خبرنگار ایرنا گفت: بیشینه دمای هوای امروز مشهد ۲۰ درجه سلسیوس پیش‌بینی شده که نسبت به دیروز سه درجه افزایش دارد و برای روز یکشنبه با افزایش چشمگیر به ۳۱ درجه می‌رسد.
فریدون سنگچولی افزود: از روز دوشنبه هفته جاری میانگین دمای هوا در خراسان رضوی روند کاهشی خواهد داشت و بیشینه دمای هوای مشهد در این روز ۲۵ درجه پیش‌بینی می‌شود.
وی ادامه داد: بارش‌های رگباری همراه با رعد و برق و وزش شدید باد با احتمال آبگرفتگی معابر و سیلابی شدن مسیل‌ها تا پایان هفته جاری به طور متناوب در استان خراسان رضوی ادامه دارد.
وی گفت: طبق گزارش‌های رسیده از عصر دیروز تاکنون بارندگی در ۱۰ شهرستان این استان گزارش شده که بیشترین آن در فریمان با ۳۳ میلیمتر ثبت شده است.
سنگچولی افزود: پس از فریمان بیشترین بارش در کاشمر و بردسکن به ترتیب با ۶ و ۵ میلیمتر گزارش شده است. 
وی ادامه داد: علاوه بر مناطق یاد شده طی این مدت در شهرستان‌های مشهد، تربت‌حیدریه، کاشمر، گناباد، تربت‌جام، درگز و کلات نادر نیز باران باریده است.
شهرستان‌های قوچان، فریمان و کلات با کمینه دمای ۹ درجه سلسیوس و مه‌ولات با بیشینه دمای ۲۹ درجه به ترتیب سردترین و گرمترین شهرستان‌های خراسان رضوی طی ۲۴ ساعت گذشته بوده‌اند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.