کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی روز جمعه به خبرنگار ایرنا گفت: بیشترین بارش رخ داده طی این مدت در شهرستان قوچان با ۱۷ میلیمتر ثبت شده است و شهرستان‌های نیشابور و درگز با ۹ میلمیتر بارندگی در مرحله بعد قرار دارند.
آیدا فاروقی افزود: در این مدت در بیشتر شهرستان‌های خراسان رضوی بارش باران ثبت شده و میزان بارندگی در مشهد نیز ۲ میلیمتر بوده است.
وی ادامه داد: بارش‌های رگباری در خراسان رضوی امروز توام با رعد و برق پیش‌بینی شده و بیشترین حجم بارش در شهرستان‌های قوچان، جغتای، چناران، نیشابور، فریمان‌ و تربت‌جام خواهد بود.
وی گفت: بارندگی‌ها که از عصر دیروز در خراسان رضوی آغاز شده است به صورت متناوب تا روزهای پایانی هفته آینده همراه با رعد و برق و وزش باد لحظه‌ای بویژه در عصرها ادامه دارد.
فاروقی افزود: مه صبحگاهی برای امشب و صبح فردا در مناطق مختلف خراسان رضوی پیش‌بینی شده است.
وی با اشاره به تغییرات دمایی قابل توجه طی روزهای آینده ادامه داد: بیشینه دمای هوای امروز مشهد ۲۱ درجه سلسیوس پیش‌بینی شده که نسبت به روز گذشته هفت درجه کاهش دارد.
وی گفت: از روز شنبه میانگین دمای هوا در خراسان رضوی افزایش می‌یابد و در روز یکشنبه به بالاترین حد خود می‌رسد که بیشینه دمای هوای مشهد در این روز ۳۲ درجه پیش‌بینی شده است.
فاروقی کمینه دمای دیشب مشهد را ۱۴ درجه سلسیوس ذکر کرد و افزود: کمینه دمای هوای مشهد برای امشب و شنبه شب به ترتیب ۱۱ و ۱۴ درجه پیش‌بینی می‌شود.
قوچان با کمینه دمای هوای ۱۰ درجه سلسیوس و سرخس با بیشینه دمای هوای ۳۳ درجه به ترتیب سردترین و گرمترین شهرستان‌های خراسان رضوی طی ۲۴ ساعت گذشته بوده‌اند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.