حسین  ابراهیمی کردیانی روز شنبه به خبرنگار ایرنا گفت: این کمک‌ها در قالب یک هزار بسته سبد کالا و مواد غذایی با همراهی خیران و نهادهای حمایتی در قالب رزمایش مواسات و همدلی توزیع شد.

وی افزود: در پی فرمان رهبر معظم انقلاب مبنی بر رزمایش حمایت از آسیب دیدگان کرونا، مقدمات تشکیل ستادی برای این منظور در بجستان فراهم و دبیرخانه آن فعال شد.

وی ادامه داد: با هماهنگی امام جمعه، ناحیه مقاومت سپاه، بسیجیان، خادمیاران آستان قدس رضوی، کمیته امداد امام خمینی (ره)، بهزیستی، ستاد نماز جمعه، موسسات خیریه و سازمان‌های مردم نهاد نخستین محموله کمک‌های مردمی  به استعداد یک هزار بسته مواد غذایی شامل ۱۲ قلم کالا بین نیازمندان توزیع شد.

فرماندار بجستان گفت: از این میزان ۵۰۰ بسته توسط موسسات خیریه و ۵۰۰ بسته با مشارکت مردم و آستان قدس رضوی به ارزش بیش از سه میلیارد ریال تهیه شد.

وی افزود: تا پایان ماه مبارک رمضان دستکم ۲ محموله دیگر با کمک خیرین و مردم بجستان تهیه و بین خانواده‌های نیازمند توزیع خواهد شد. 

وی ادامه داد: خیرین می‌توانند نذورات وکمک‌های نقدی و غیرنقدی خود را به ناحیه مقاومت بسیج، کمیته امداد امام خمینی (ره) ، بهزیستی یا به شماره حساب‌های اعلام شده نزد این سه اداره در شهرستان واریز کنند.

شهرستان بجستان در ۲۷۸ کیلومتری جنوب غربی مشهد واقع است.

براساس آخرین آمار رسمی تاکنون ۸۸ هزار و ۱۹۴ نفر در ایران به بیماری کرونا مبتلا شده‌اند. این بیماری تاکنون جان پنج هزار و ۵۷۴ نفر را در کشور گرفته است. 

همچنین تاکنون ۶۶ هزار و ۵۹۶ نفر از مبتلایان به کرونا در ایران بهبود یافته‌اند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.