حجت الاسلام سیدمحسن محمودی روز چهارشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: فعالیت قرارگاه مواسات با همکاری خیرّین نیک اندیش صورت می‌گیرد.
وی افزود: در این قرارگاه، خانواده‌هایی که به دلیل شیوع ویروس کرونا با مشکلات مادی مواجه شده و تحت پوشش هیچ ارگان و نهاد حمایتی قرار ندارند شناسایی شده و کمک‌های مردمی جمع آوری شده، به آنان اهدا می‌شود.
محمودی تصریح کرد: تمام کسانی که در اثر بیماری کرونا آسیب دیده‌اند می‌باید مورد توجه و حمایت قرار گیرند و لازم است تا این امر به منظور ایجاد هماهنگی و پیگیری های لازم زیر نظر د فتر امام جمعه  و با دبیری سپاه پاسداران صورت گیرد.
امام جمعه موقت ورامین اظهار کرد: تلاش می‌شود تا تمامی آسیب دیدگان از شیوع ویروس کرونا مورد حمایت و توجه قرار گیرند و از مردم نیز درخواست می‌شود تا اگر از وجود این خانواده‌ها اطلاعی دارند، این افراد را به مساجد و پایگاه های بسیج معرفی کنند.
وی تصریح کرد: از خانواده‌های ورامینی تقاضا داریم به منظور تأمین مایحتاج افراد نیازمند به ویژه در ایام ماه مبارک رمضان، حداقل یک سبد کالای ۳۰۰ هزارتومانی اهدا کند تا بار دیگر شاهد درخشش ورامین در کمک به هموطنان باشیم.
ورامین با ۳۰۰ هزار نفر جمعیت در ۳۵ کیلومتری جنوب‌شرق تهران واقع شده است.
 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.