مسعود مهدی‌زاده مقدم روز سه‌شنبه در نشست اعضای هیات مدیره این شرکت افزود: با بهره‌برداری از این واحدهای تولیدی، تعداد واحدهای فعال در شهرک‌ها و نواحی صنعتی خراسان رضوی به ۲ هزار و ۶۸۲ واحد رسید.

وی ادامه داد: سیاست‌های کلان دولت در ایجاد و توسعه طرح‌های اقتصادی باعث سرمایه‌گذاری ۴۶ هزار و ۵۷۴ میلیارد ریال در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان شده که بسیار مطلوب است.

وی گفت: پارسال ۳۲۰ قرارداد واگذاری زمین به واحدهای صنعتی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی خراسان رضوی منعقد شد که شهرک صنعتی مشهد با واگذاری ۲۹ هکتار زمین به واحدهای صنعتی، بیشترین واگذاری را به خود اختصاص داد.

مهدی‌زاده مقدم افزود: با حمایت از صنایع خرد، کوچک و متوسط، پارسال زمینه اشتغال برای ۲ هزار و ۱۲۱ نفر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی خراسان رضوی فراهم شد.

وی ادامه داد: نگاه دستگاه قضایی و سایر ارکان دولت همواره حمایتی بوده و اقدامات موثری برای صنعتگران انجام شده به طوری که پارسال از تعطیلی ۳۱۸ واحد صنعتی در استان جلوگیری به عمل آمد.

وی گفت: کمیسیون حل اختلاف صنعت و حمایت از سرمایه گذاری مشروع سبب رشد تولید و اشتغال شده است و عملکرد این کمیسیون به نحوی بوده که هم مسائل صنعتگران در کمترین زمان ممکن رسیدگی و هم از تحمیل هزینه‌های مازاد به آنان جلوگیری شده است.

مهدی‌زاده مقدم افزود: پارسال طی ۴۷۰ نشست توسط کمیسیون حل اختلاف و حمایت از سرمایه‌گذاری در خراسان رضوی، یک هزار و ۵۱۸ مصوبه در حمایت از واحدهای صنعتی صادر شد.

وی ادامه داد: این استان با ۴۹شهرک و ناحیه صنعتی مصوب، ۴۰ شهرک قابل واگذاری و ۲ هزار و ۶۸۲ واحد صنعتی بهره‌برداری شده، زمینه اشتغال ۷۷ هزار ۲۱۸ نفر را فراهم کرده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.