عباس محمدیان در ادامه این یادداشت که روز جمعه در اختیار ایرنا قرار داد افزود: ضرورتی که باید بدان توجه داشت و توجه داد این است که در روزگار ترکتازی فضای مجازی و رویش قارچ گونه کانال‌ها و گروه‌های بی شناسنامه، رسانه‌های شناسنامه دار باید به شناسایی ضعف‌ها و قوت‌ها بپردازند و در دوران غفلت از سواد رسانه ای، امین اطلاع رسانی و معلم افزایش سواد رسانه ای شوند.

وی ادامه داد: اطلاع رسانی حرفه‌ای و رسانه‌نگاری بر سبیل عدالت، چون هوای پاک برای زیستن اجتماعی لازم است. شیوه ای که با رعایت نهایت احترام به مردم و حریم خصوصی‌شان، حریم عمومی را پاس و از آلودگی‌ها به دور دارد.

رییس بسیج رسانه خراسان رضوی اضافه کرد: رسانه نگاران در پی تکلیف دینی و اجتماعی خود باید به کلمه و کلام، شعله برافروزند و سیاهی ها را از مسیر مردمان بتارانند و نظام آزاد اطلاع رسانی که مقید به قانون و حرمت اخلاق و ناظر به آموزه های دینی باشد می‌تواند راه‌ها را امن کند.

محمدیان افزود: قلم به دست گرفتن و اندیشیده و سنجیده و پالوده نوشتن تکریم انسانیت، احترام به حقوق و مطالباتِ مردم است اما تقریر هر صدایی که بلند می‌شود و تبدیل آن به کلمه  و بیان آن در رسانه‌های رسمی می‌تواند هزار پیامد ناخوشایند داشته باشد.

وی ادامه داد: با ایجاد سلسله شناخت‌هاست که راه روشن می‌شود و مسیر، برای انسان تعالی پیما و کوشنده برای رسیدن به خلیفه اللهی آماده می‌شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.