بخشدار رضویه یکشنبه شب به خبرنگار ایرنا گفت: خط انشعاب گاز از خط اصلی گاز سرخس به روستاهای چنارک و میامی دچار مشکل شده است که به موجب آن گاز این دو روستا قطع شده است و اعلام شده است تا ساعاتی دیگر گاز این مناطق وصل می شود.

مهدی استیری افزود: در پی بارشهای شدید امروز و سقوط دکل انتقال نیرو ، برق روستاهای چنارک، میامی، اردلوک و جلال آباد در این بخش نیز قطع شد که ماموران شرکت برق در حال رفع مشکل هستند.

وی ادامه داد: مسیر دهستان میامی در ادامه جاده اصلی مشهد- سرخس هم  ساعاتی به علت بارش شدید باران مسدود اعلام شد که هم اکنون بازگشایی شده است .

بخشدار رضویه گفت: با کمک نیروهای هلال احمر و عوامل دهیاری ۱۵ سرنشین چند خودرو که در محدوده پنج کیلومتری پلیس راه مشهد- سرخس گرفتار سیلاب شده بودند امدادرسانی شدند.

استیری افزود: بر اساس سرشماری عمومی نفوس و مسکن ۷۰ هزار نفر در ۷۱ پارچه آبادی بخش رضویه مشهد سکونت دارند. 

ابوطالب سرابیان ، بخشدار مرکزی مشهد نیز گفت: بارشها در این بخش موجب قطع موقت برق روستای خیرآباد شد که احتمالا تا ساعاتی دیگر این مشکل برطرف می شود.

شهرستان مشهد با ۳.۵ میلیون نفر جمعیت دارای سه بخش مرکزی، رضویه و احمدآباد است که از این تعداد سکنه سه میلیون نفر در شهر مشهد و بالغ بر ۵۰۰ هزار نفر دیگر در حدود ۵۰۰ روستای سه بخش یاد شده سکونت دارند. 

بخش مرکزی مشهد دارای حدود ۲۰۰ روستای دارای دهیاری است که ۱۳۵ روستا از این تعداد چسبیده به کلانشهر مشهد و در حریم آن قرار دارند و بر اساس سرشماری عمومی نفوس و مسکن سال ۱۳۹۵، جمعیت روستاهای بخش مرکزی مشهد افزون بر ۳۵۰ هزار است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.