علی رستمی روز جمعه در گفتگو با خبرنگار ایرنا، با قدردانی از مردم در اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی به ویژه در روز طبیعت افزود: مردم تربت‌حیدریه جلوه‌هایی از نوع دوستی و همراهی با مسوولان را در این ایام به نمایش گذاشتند و امیدوارم با همکاری یکدیگر بتوانیم در آینده نزدیک شاهد قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا و کاهش شیوع این بیماری باشیم.

وی ادامه داد: طرح فاصله‌گذاری اجتماعی و اعمال محدودیت و ممنوعیت‌ها، با همکاری ۵۵۰ نفر از عوامل اجرایی، نظامی، انتظامی، شوراهای اسلامی، دهیاران و پایگاه‌های مقاومت بسیج در این شهرستان اجرا شده و حدود ۲۸ هزار نفر از مردم منطقه توسط نیروهای هلال احمر و گروه‌های درمانی در مبادی ورودی شهر، غربالگری شده‌اند.

وی از کاهش ۹۰ درصدی تردد خودروها در روز ۱۳ فروردین نسبت به مدت مشابه پارسال در این شهرستان خبر داد و گفت: مصرف بنزین در تربت‌حیدریه از ۹ تا ۱۵ فروردین ماه امسال نسبت به مدت مشابه پارسال ۶۰ درصد کاهش یافت.

رستمی افزود: از آغاز اجرای طرح محدودیت و ممنوعیت تردد خودرو در روزهای پایانی تعطیلات نوروز، ۱۲ دستگاه خودرو توقیف و ۷۲ راننده متخلف هر یک پنج میلیون ریال جریمه شدند. 

وی از شهروندان خواست ضمن صبوری، کنترل استرس، مسوولیت پذیری اجتماعی و رعایت بهداشت فردی و عمومی، با مسوولان همکاری بیشتر داشته باشند تا شاهد ریشه‌کنی بیماری کرونا باشیم.

مرکز شهرستان ۲۲۵ هزار نفری تربت‌حیدریه در ۱۵۰ کیلومتری مشهد واقع است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.