به گزارش روز دوشنبه روابط عمومی فرمانداری مشهد، سیدمحمدرضا هاشمی افزود: در اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی ۳۳۶ نفر از کارکنان دستگاه‌های مختلف از جمله نیروی‌ انتظامی و پلیس راهور در پنج نقطه ورودی این شهرستان به طور ۲۴ ساعته تردد خودروها را کنترل می‌کنند. 

وی ادامه داد: علاوه بر آن تاکنون ۲۷ هزار و ۹۰۰ نفر از طریق عوامل هلال‌ احمر در ورودی‌های مشهد از نظر ابتلا به بیماری کرونا غربالگری شدند.  

وی گفت: در اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی در ورودی همه روستاهای این شهرستان نیز این کنترل و پایش انجام می‌شود.  

هاشمی افزود: طبق مصوبه شورای تامین استان بر رفت و آمد شهروندان در روز ۱۳ فروردین کنترل خواهد شد و با متخلفان نیز برخورد قانونی صورت خواهد گرفت.

وی ادامه داد: به منظور جلوگیری از حضور شهروندان در بوستان‌ها و فضای سبز نیز نیروهای مدیریت شهری از ساعت ۶ صبح روز ۱۳ فروردین در بوستان‌ها حاضر شده و در طول روز از ورود شهروندان ممانعت خواهند کرد.

براساس آخرین آمار رسمی، شمار مبتلایان قطعی به ویروس کووید ۱۹ عامل بیماری کرونا که نوع بسیار حاد عفونت تنفسی و یک بیماری نوپدید همه‌گیر است در استان خراسان رضوی هزار و ۴۷۵ نفر و تعداد جانباختگان بر اثر این بیماری ۲۲۲ نفر گزارش شده است.

بر اساس مصوبه ستاد ملی کرونا، رانندگانی که اصرار به ورود به شهر غیرمحل سکونت خود دارند به ۵۰۰ هزار تومان جریمه نقدی و یک ماه توقیف خودرو محکوم می‌شوند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.