مهدی یعقوبی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این عملیات‌ از دهم اسفند ماه پارسال با به‌کارگیری خودروهای مختلف و مواد ضدعفونی در محورهای بیمارستانی، مراکز درمانی، مراکز خرید، نقاط پرتردد، پایانه‌های مسافربری، ایستگاه‌های اتوبوس، پایانه‌های بار و سایر نقاط شهر آغاز شده و تا بهبود وضعیت ادامه دارد.
وی ادامه داد: در این راستا در مجموع ۴۶ گروه شامل۲ دستگاه خودرو مه پاش تخصصی، ۲۹ اکیپ ضدعفونی خدمات شهری و ۱۵ دستگاه خودرو آتش نشانی به همراه حدود ۲۰۰ نفر به صورت شبانه روزی مشغول فعالیت هستند.
وی گفت: همچنین بیش از ۲۵۰ نیروی داوطلب آتش نشان در قالب ۱۵۰ تیم مشغول ضدعفونی و گندزدایی نقاط مختلف شهر هستند که بیشتر فعالیت آنان در نقاط حاشیه شهر از جمله شهرک شهید رجایی، شهید باهنر، اسماعیل آباد، پنجتن، رسالت، طلاب، سیدی، قاسم آباد، بلوار توس، میدان شهدا، منطقه ثامن، الهیه و وکیل آباد می‌باشد.
معاون شهردار مشهد افزود: همچنین با توجه به هشدار سازمان هواشناسی مبنی بر ورود سامانه بارشی و امکان سیلابی‌شدن مسیل‌ها، اقدامات لازم برای رفع خطر احتمالی از مناطق و مسیر رودخانه کشف‌رود انجام شده و نیروهای خدمات شهری به حالت آماده‌باش درآمده‌اند.
بر اساس آخرین آمار رسمی، شمار مبتلایان قطعی به ویروس کووید ۱۹ عامل بیماری کرونا که نوع بسیار حاد عفونت تنفسی و یک بیماری نوپدید همه‌گیر است در استان خراسان رضوی هزار و ۱۳۳ نفر گزارش شده است.
تعداد جانباختگان در خراسان رضوی بر اثر بیماری کرونا نیز که آزمایش آنها به طور  قطعی مثبت شده ۱۸۵ نفر است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.