علیرضا کاشی روز سه‌شنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا افزود: شرکت توزیع نیروی برق شهرستان مشهد به این منظور در ۱۵ نقطه از شهرهای مشهد، طرقبه‌، شاندیز ، ملک‌آباد، رضویه و همچنین مناطق توس و مهرگان با ۲۰۰ نیروی کارشناس آماده همراه با ۴۰ دستگاه خودرو سبک، سنگین و مولدهای برق اضطراری با رعایت تمامی الزامات و موازین بهداشتی فردی و گروهی آماده خدمت و تامین برق مطمئن و پایدار برای همه مشترکان است. 

وی ادامه داد: همچنین گروههای پشتیبان به استعداد ۱۰۰ نفر و ۸۰ دستگاه خودروی عملیاتی به منظور نگهداشت و پایداری شبکه برق در چهار نقطه کلانشهر مشهد در آماده‌باش کامل قرار دارند.

سخنگوی شرکت توزیع نیروی برق مشهد گفت: با توجه به لزوم حفاظت از سلامت کارکنان و محیط کار نیز در شرایط شیوه بیماری همه‌گیر اقدامات مقتضی مطابق با دستورالعملهای وزارت نیرو در راستای رعایت الزامات بهداشتی صورت گرفته و به صورت روزانه و در ساعات مختلف بطور مستمر انجام می‌شود. 

وی افزود: مرکز فوریتهای برق از طریق شماره تلفن ۱۲۱ به صورت شبانه‌روزی آماده دریافت تقاضهای شهروندان و پاسخگویی فوری به آن است.

شرکت توزیع برق مشهد دارای ۱۴ هزار کیلومتر شبکه و ۱۰ هزار دستگاه ترانسفورماتور برای تأمین برق مشترکان است.

این شرکت با ۶ هزار کیلومتر شبکه و ۲۵۳ هزار لامپ روشنایی معابر با بار مصرفی ۱۳۰۰ مگاوات در مساحت ۱۰ هزار کیلومتر در کلانشهر ۳.۵ میلیون نفری مشهد خدمت می‌کند.

کلانشهر مشهد یک میلیون و ۵۰۰ هزار مشترک برق دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.