به گزارش خبرگزاری مهر، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، مجتبی بهاروند با اشاره به مصوبه اخیر شورای شهر مشهد درخصوص تعطیلی سرویس‌دهی خطوط قطارشهری و همچنین ناوگان اتوبوسرانی، اظهارکرد: تراکم جمعیت سبب شده تا وسایل حمل‌ونقل عمومی یکی از کانون‌های اصلی شیوع ویروس باشند.

رئیس کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک شهرداری مشهد با بیان اینکه هرروز تعداد زیادی از افراد برای جابجایی از این وسایل استفاده کرده و سطوح مختلفی را لمس می‌کنند که تهدید جدی برای سلامت شهروندان است، گفت: خوشبختانه تعطیلی مترو و اتوبوس در مشهد تأثیرات مثبتی در کاهش تعداد افراد مبتلا داشته و از این بابت بسیار خوشحالیم.

وی افزود: براساس مصوبه پیشین، تعطیلی ناوگان حمل‌نقل عمومی حداکثر تا ۱۷ فروردین است و تمدید مجدد آن نیاز به مصوبه دیگری از سوی شورای شهر دارد.

بهاروند با بیان اینکه نظر کمیسیون تخصصی در این خصوص، تمدید تعطیلی مترو و اتوبوس حداقل تا پایان فروردین‌ماه است، تصریح کرد: روز شنبه، ۱۶ فروردین‌ماه، جلسه فوق‌العاده اعضا شورای شهر مشهد برگزار خواهد شد و تصمیم‌نهایی در این زمینه اتخاذ می‌شود و به اطلاع عموم شهروندان مشهدی خواهد رسید.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.