مسوول قرارگاه مردمی ستاد کرونا در شهرستان سبزوار روز یکشنبه با بیان این مطلب به خبرنگار ایرنا گفت: هم اکنون ۲۵۰ بانوی سبزواری به وسیله چرخ خیاطی در منازل خود مشغول به تولید ماسک هستند.
سید عادل رضوی افزود: تاکنون ۳۸ هزار ماسک با مشارکت این بانوان تولید شده که این ماسک ها پس از  ضد عفونی با دستگاه اتوکلاو بسته بندی شده است.
وی تصریح کرد: این ماسک ها در مناطق حاشیه و محروم شهر که امکان تهیه ملزومات بهداشتی برای ساکنان آنها دشوار است به طور رایگان توزیع می شود.
مسوول قرارگاه مردمی ستاد کرونا در شهرستان سبزوار گفت: حدود ۷۰۰ شهروند سبزواری در قرارگاه مردمی ستاد کرونا در این شهرستان فعالیت دارند و  علاوه بر تولید ماسک به وسیله بانوان، کار ضد عفونی کردن معابر و شناسایی افراد نیازمند و تحویل لوازم بهداشتی و ضد عفونی به آنها از فعالیت‌های این ستاد مردمی است.

شمار افراد مبتلا به ویروس کووید ۱۹ عامل بیماری کرونا در شهرستان‌های سبزوار، جوین، جغتای، خوشاب و داورزن در غرب خراسان رضوی به ۵۷ نفر رسیده است همچنین تاکنون سه بیمار مبتلا به ویروس کووید ۱۹ در شهرستان‌های یاد شده که زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی سبزوار هستند فوت کرده‌اند.

سبزوار در ۲۳۰ کیلومتری غرب مشهد قرار دارد.
 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.