سردار محمد کاظم تقوی شامگاه جمعه به خبرنگاران گفت: طرح های ضربتی مقابله قاطعانه با احتکارکنندگان اقلام مورد نیاز مردم و مواد ضدعفونی کننده توسط تیم های پلیس آگاهی و امنیت عمومی خراسان رضوی از ابتدای اسفندماه در استان آغاز شد.

وی اضافه کرد: در جریان اجرای این طرح تا کنون ۳۳ عامل اصلی احتکار اقلام مورد نیاز شهروندان دستگیر و هزار و ۱۴۵ لیتر مایع دستشویی، ۱۶ هزار و۶۰۲ عدد ژل ضد عفونی کننده، هزار و ۱۱۵ لیتر الکل، هفت هزار و ۲۶۰ لیتر محلول ضدعفونی،۹۰۲هزار و ۲۸۰ جفت دستکش، ۲۹۱هزار و ۵۰۴ عدد ماسک و ۶۹ هزار عدد پد الکلی به همراه ۱۲۵ تن لیموترش احتکاری در سطح استان کشف شد. 

فرمانده انتظامی خراسان رضوی از شهروندان خواست: ضمن توجه هوشیارانه به توصیه های مراقبتی و بهداشتی، در صورت کسب هرگونه اطلاعات در رابطه با احتکار کالا و لوازم مورد نیاز مردم، مراتب را به فوریت های پلیسی گزارش دهند تا سودجویان دستگیر و به دستگاه قضایی معرفی شوند.

بر اساس آخرین گزارش وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی آمار مبتلایان به کرونا در استان خراسان رضوی با اضافه شدن ۱۱۰ مبتلای جدید به ۳۹۵ نفر افزایش یافت.

۲۷۰ نفر از کل مبتلایان به ویروس کرونا در این استان در مناطق زیرپوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد قرار دارند و بقیه در مناطق زیرپوشش سایر دانشکده‌ها و دانشگاه‌های علوم پزشکی این استان هستند.

تعداد جانباختگان استان خراسان رضوی بر اثر بیماری کرونا که آزمایش آنها به طور قطعی مثبت شده است  ۲۸ تن است که ۲۰ تن از این تعداد مربوط به دانشگاه علوم پزشکی مشهد و ۶ تن مربوط به دانشکده علوم پزشکی نیشابور هستند و دانشگاههای علوم پزشکی تربت‌جام و گناباد هم هر کدام یک فوتی داشته‌اند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.