علی رسولیان روز شنبه در حاشیه افتتاح طرح افزایش تولید این دو واحد جدید در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این دو واحد در شهرک صنعتی کاویان فریمان و در شهرک صنعتی کلات قرار داشتند که واحد مستقر در فریمان ظرفیت خود را به میزان ۱۴ هزار لیتر در روز و واحد مستقر در شهرک صنعتی کلات ظرفیت تولید خود را به هفت هزار لیتر در روز افزایش داد.

وی اضافه کرد: طبق برنامه‌ریزی انجام گرفته قرار است این دو واحد تولیدی ظرفیت تولید الکل خود را طی ۱۰ روز آینده در مجموع به ۳۰ هزار لیتر در روز افزایش دهند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان رضوی گفت: با افزایش تولید الکل به عنوان پایه تولید بسیاری از مواد ضدعفونی کننده، نیاز استان در این نوع مواد برای پیشگیری از کرونا تامین می‌شود.

بر اساس آخرین آمار وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با ثبت ۳۳ بیمار جدید در خراسان رضوی تعداد مبتلایان به این بیماری در استان به ۱۳۵ نفر رسید.

از روز ۳۰ بهمن گذشته تا امروز ۱۷ اسفند ماه افزون بر هزار و ۵۰۰ بیمار عفونت‌ حاد تنفسی و مشکوک به ابتلا به ویروی کووید۱۹ عامل بیماری کرونا در بیمارستانهای خراسان رضوی بستری شده‌اند و تاکنون ۶۳۵ نفر از این تعداد بیمار با طی مراحل درمانی روند سلامتی را طی کرده، بهبود یافته و از بیمارستان مرخص شده‌اند. 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.