دکتر سید مرتضی وجدان روز سه‌شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: تمامی بیمه‌شدگان در صورت منقضی‌ شدن تاریخ اعتبار دفترچه بیمه و دارا بودن نسخ سفید در دفترچه، نیاز به مراجعه حضوری  به دفاتر پیشخوان برای تمدید دفترچه ندارند و بدون هرگونه اقدام می‌توانند تا پایان فروردین ماه سال آینده خدمات درمانی دریافت کنند.

وی ادامه داد: این اقدام با توجه به اهمیت رعایت توصیه‌های بهداشتی برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، صیانت از سلامت بیمه‌شدگان و کاهش مراجعات حضوری بیمه‌شدگان به دفاتر پیشخوان انجام شده است.
وی گفت: در این راستا تمامی بیمه‌شدگان صندوق‌های کارکنان دولت و همچنین بیمه‌شدگان صندوق‌های روستائیان و سلامت همگانی و صندوق سایر اقشار در صورت منقضی شدن تاریخ اعتبار و دارا بودن نسخ سفید در دفترچه‌ نیاز به مراجعه حضوری برای تمدید دفترچه‌ بیمه ندارند.

در حال حاضر سه میلیون و ۳۷۰ هزار نفر در استان خراسان رضوی زیرپوشش بیمه سلامت هستند که در قالب پنج صندوق بیمه شامل بیمه سلامت همگانی، بیمه ایرانیان، بیمه روستایی، بیمه کارکنان دولت و سایر اقشار خدمات‌رسانی می‌شوند.
هم اکنون ۵۷ درصد از جمعیت ۶.۵ میلیون نفری استان خراسان رضوی زیرپوشش خدمات اداره کل بیمه سلامت قرار دارند.

تاکنون نتیجه آزمایش ۲۹ بیمار مبتلا به عفونت‌های حاد تنفسی در استان خراسان رضوی از نظر ابتلا به ویروس کرونا مثبت بوده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.