رییس شورای مشارکت‌های زنان مجمع خیران سلامت خراسان رضوی روز چهارشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: ارائه محلول‌های ضد عفونی کننده رایگان در مناطق محروم مشهد که همچنان ادامه دارد، در قالب پویش اجتماعی با عنوان "نه به کرونا" صورت گرفته است. 
آرزو حیدریان افزود: این پویش با هدف جلب مشارکت مردم در پیشگیری از شیوع بیماری کرونا از دوم اسفند ماه به همت شورای مشارکت‌های زنان مجمع خیران سلامت خراسان رضوی راه‌اندازی شده است.
وی ادامه داد: گروه هدف این پویش تمامی اقشار مردم هستند و در این چارچوب می‌توانند با کمک‌های خود برای پیشگیری از این بیماری در تهیه مواد شوینده و ضد عفونی کننده اقدام کنند.

وی گفت: محلول‌های ضدعفونی کننده دست در بطری‌هایی با قابلیت اسپری با کمک خیران و توسط دانشکده داروسازی دانشگاه علوم پزشکی مشهد تهیه و بسته‌بندی می‌شود که همچنان تهیه و توزیع آن به طور رایگان در حال انجام است.

حیدریان افزود: تاکنون موسسات و مراکز مختلف مانند خیریه انصارالهادی، مجمع خیرین سلامت تربت‌جام، بانک رسالت، همراه اول، برخی دفاتر تسهیلگری حاشیه شهر مشهد، انجمن  صنفی آرایشگاه‌های بانوان مشهد به این پویش پیوسته‌اند. 
وی با بیان اینکه بهداشت فردی و شستن مرتب دست‌ها در پیشگیری از بیماری‌های ویروسی نظیر کرونا از اهمیت بسزایی برخوردار است، ادامه داد: از مردم انتظارم داریم در زمان شیوع بیماری‌های واگیردار از دست دادن و روبوسی با یکدیگر پرهیز کنند.
شورای مشارکت‌های زنان مجمع خیران سلامت خراسان رضوی که بیش از هزار عضو دارد از سال ۱۳۹۵ فعالیت خود را آغاز کرده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.