به گزارش خبرگزاری مهر، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی آستان قدس رضوی، حجت الاسلام حسین شریعتی‌نژاد اظهار کرد: این مراسم با حضور عموم زائرانی که در این ایام به حرم مطهر حضرت رضا (ع) مشرف می‌شوند، در رواق امام خمینی (ره) حرم مطهر رضوی برگزار می‌شود.

معاون تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی افزود: مراسم شب میلاد امام محمدباقر (ع) در تاریخ ۵ اسفند جاری از ساعت ۱۸:۳۰ تا ۲۰:۳۰ با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین حبیب‌الله فرحزاد و با موضوع سیره تربیتی امام محمدباقر (ع) برگزار می‌شود.

وی اظهار کرد: ویژه برنامه روز میلاد پنجمین امام معصوم (ع) نیز روز سه‌شنبه قبل از نماز ظهر و عصر از ساعت ۱۰ تا ۱۲ برای عموم زائران برگزار می‌شود و حجت‌الاسلام والمسلمین محمدحسین تقی‌زاده در این برنامه سخنرانی می‌کند.

حجت الاسلام شریعتی‌نژاد تصریح کرد: در ادامه این مراسم آقایان سید مهدی میرداماد، خالق پور، هادی الهی و امیر عارف از مداحان و ذاکران اهل بیت (ع) به مدیحه‌سرایی و مولودی‌خوانی خواهند پرداخت.

معاون تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی ابراز کرد: در شب و روز میلاد امام باقر (ع) برای بانوان ویژه برنامه جشن در رواق حضرت زهرا (س) برگزار خواهد شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.