حجت‌الاسلام علی حقانی شامگاه جمعه در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان به صورت رسمی از هیات‌های مذهبی زنجان برای حضور در این مراسم دعوت کرد.

وی اظهار داشت: این اجتماع باشکوه به مناسبت اربعین حسینی و همچنین دهه سوم ماه صفر برگزار خواهد شد.

حقانی خاطرنشان کرد: این برنامه عظیم با همکاری و مشارکت نمایندگان ولی‌فقیه و دفاتر آستان قدس رضوی در استان‌های شمال‌غرب و زائران و مجاوران بارگاه حضرت شمس‌الشموس روز ۲۸ صفر بعد از نماز مغرب و عشاء در حرم رضوی و با سخنرانی تولیت آستان قدس و مداحی برگزار می‌شود.

مدیر تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی با اشاره به دسته‌های عظیم عزاداری حسینیه و زینبیه اعظم در ایام محرم در زنجان، افزود: حضور دلدادگان حضرت اباعبدالله‌الحسین(ع) مراسم حرم مطهر و برنامه‌های متناسب با اربعین حسینی، یک توفیق الهی است.

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه زنجان نیز گفت: اجتماع هیات‌های مذهبی استان‌های آذری‌زبان در حرم مطهر رضوی که به عنوان «هیات متحده» نامگذاری شده، عظمت و شور خاصی دارد.

حجت‌الاسلام علی خاتمی افزود: امیدواریم همه ساله شاهد برگزاری باشکوه این مراسم در مشهد مقدس باشیم.

وی با اشاره به تجربه‌های خوب و خوشایند از اجرای برنامه در سال‌های گذشته، اظهار داشت: انتظار می‌رود امسال نیز با همکاری، مشارکت و حضور استان‌های شمال‌غرب کشور و اخوت مداحان، برنامه با کیفیت و با رضایت امام رئوف(ع) و زائران و مجاوران به انجام برسد.

خاتمی، راه‌اندازی نمایندگی‌های آستان قدس رضوی در استان‌ها را پربرکت خواند و خاطرنشان کرد: برنامه‌های فرهنگی و مذهبی حرم مطهر رضوی ستودنی است.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان ادامه داد: فعالیت‌هایی که امروز زیر نظر تولیت آستان قدس در استان‌های مختلف انجام می‌شود قابل تقدیر است که از جمله آن‌ها برنامه «رواق رضوی» در ایام دهه کرامت بود.

۹۵۵۶/۶۰۸۵

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.