به گزارش روز چهارشنبه آستان قدس رضوی مدیر امور خدمه آستان قدس رضوی با بیان این مطلب گفت: هرساله مراسم معنوی اعتکاف در مسجد گوهرشاد و مساجد وابسته به آستان قدس رضوی همزمان با سراسر کشور با حضور مشتاقان علی ابن موسی الرضا(ع) در ماه رجب برگزار می‌شود.

محمد توکلی افزود:بر این اساس علاقه‌مندان شرکت در این مراسم می‌توانند از امروز تا سوم بهمن ماه امسال برای نام‌نویسی عدد هشت را به سامانه پیامکی ۳۰۰۰۰۸۰۳۰ ارسال و یا از سایت ستاد اعتکاف به نشانی www.etekaf.razavi.ir اقدام و فرم ثبت نام را تکمیل کنند. 

وی ادامه داد: برادران متقاضی شرکت در مراسم اعتکاف مسجد گوهرشاد باید ۱۵ سال کامل و خواهران نیز ۹ سال تمام داشته باشند افزون بر مسجد گوهرشاد حرم مطهر رضوی، مسجد الرضا(ع) واقع در مصلی، مسجد الرضا(ع) واقع در خواجه ربیع، مسجد الرضا(ع) واقع در خیابان احمدآباد، مسجد صدیقی‌ها،  مسجد امام خمینی(ره) و مسجد ملاهاشم نیز از جمله مساجد تحت پوشش آستان قدس رضوی هستند که مراسم اعتکاف در آنها برگزار می‌شود. 

مراسم اعتکاف در روزهای ۱۳، ۱۴ و ۱۵ رجب المرجب همزمان با فروردین سال ۱۳۹۹ برگزار می‌شود. پارسال هزار و ۹۷۰ نفر در هفت مسجد آستان قدس رضوی معتکف شدند که از این تعداد ۹۹۰ نفر مرد و ۹۸۰ نفر زن بودند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.