مصطفی محمدزاده روز دوشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: به دنبال تشدید نظارتها و برقراری گشت مشترک کارشناسان غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی تربت‌حیدریه با بازرسان اداره صنعت، معدن و تجارت این شهرستان مراکزی که اقدام به گرانفروشی می کردند به مراجع قضایی معرفی شدند.

وی ادامه داد: برابر ابلاغ ۱۳۲۰۴۶/۶۶۴ اداره کل تجهیزات و ملزومات پزشکی، قیمت مصرف کننده ماسک جراحی سه لایه، چهار هزار و ۱۰ ریال است و با متخلفان برابر قانون  به شدت برخورد می‌شود.

مسوول روابط عمومی مدیریت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی تربت‌حیدریه  گفـت: مردم در صورت مشاهده هرگونه تخلف، می‌توانند مراتب را از طریق تماس با سامانه ۱۹۰ و یا واحد تجهیزات پزشکی مدیریت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی تربت‌حیدریه با شماره تماس۵۲۳۲۸۹۶۰ اطلاع دهند تا در کمترین زمان به آن رسیدگی شود.

محمدزاده افزود: با توجه به افزایش تقاضا برای دریافت محلول های ضدعفونی و کاهش عرضه، به توصیه مدیریت غذا و داروی دانشگاه، داروخانه های این شهرستان با ساخت محلول های ترکیبی جایگزین، کمبودها در این بخش را جبران می‌کنند.  

وی ادامه داد: با توجه به افزایش تقاضا، تامین و توزیع ماسک در این شهرستان در دستور کار است و طبق اعلام وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، تامین و توزیع این کالا در آینده نزدیک انجام خواهد شد. 

دانشگاه علوم پزشکی تربت‌حیدریه به ۳۶۳ هزار نفر از مردم شهرستان‌های تربت‌حیدریه، زاوه و مه‌ولات خدمات ارایه می‌دهد.

مرکز شهرستان ۲۲۵ هزار نفری تربت‌حیدریه در ۱۵۰ کیلومتری جنوب مشهد واقع است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.