مولوی غلام نبی توکلی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: حضور گسترده و مشارکت پرشور مردم در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، با توجه به شرایط منطقه‌ای و جهانی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

وی ادامه داد: مردم در این انتخابات باید بر اساس توصیه‌ها و منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی و ارزش‌های دینی و انقلابی نسبت به گزینش افراد مناسب برای ورود به مجلس اقدام کنند.

وی گفت: حضور در انتخابات وظیفه شرعی و قانونی هر ایرانی است زیرا انتخاب نماینده اصلح نقش مهمی در توسعه کشور در عرصه‌های مختلف دارد و همه ما باید برای نشان دادن بصیرت و بیداری ملت ایران اسلامی پرشورتر از سال‌های گذشته در این عرصه تاریخی و ملی شرکت کرده و با حضور خود صلابت ایران اسلامی را به رخ جهانیان بکشیم.

مولوی توکلی افزود: مردم باید به انتخاب و تعیین سرنوشت خود و کشور حساسیت داشته باشند و انتخاب آنان از روی تفکر، تامل و منطق باشد و در این برهه حساس که دشمنان نقشه های شومی برای کمرنگ جلوه دادن حضور ملت ایران در انتخابات دارند، وظیفه داریم در این رویداد تاریخی و سرنوشت ساز شرکت حداکثری داشته باشیم.

وی ادامه داد: مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی مثل همیشه با حضور گسترده خود در پای صندوق های رای از اصول و آرمان‌های امام راحل و شهیدان و نظام مبتنی بر دین صیانت خواهند کرد.

وی با تاکید بر تحقیق در انتخاب نماینده اصلح گفت: مردم برای انتخاب نماینده اصلح باید بدانند کدام داوطلب گره‌گشای مشکلات مردم است، داوطلبی که برای کسب آرای مردم با هر شیوه و روش نامشروع دست به تبلیغات می‌زند بدون شک دغدغه مردم و حل مشکلات جامعه را ندارد.

شهرستان تایباد در ۲۲۵ کیلومتری جنوب شرقی مشهد قرار دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.