محمود روشندل روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: آموزشگاه ۶ کلاسه نیکی در روستای سعدالدین، سالن چند منظوره آموزشگاه حضرت خدیجه (س) و پژوهشسرای دانش آموزی شهید کاظم نژاد پروژه‌هایی است که در این شهرستان به بهره‎برداری رسید.

وی ادامه داد: آموزشگاه دخترانه ۶ کلاسه نیکی در روستای سعدالدین در مقطع اول و دوم ابتدایی در زمینی به مساحت هزار و ۷۰۰ مترمربع و ۳۰۰ مترمربع زیربنا با هزینه سه میلیارد و ۷۵۰ میلیون ریال توسط خیرین و ۶ میلیارد و ۲۵ میلیون ریال توسط اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خراسان رضوی ساخته شده است. 

وی گفت: سالن چند منظوره آموزشگاه حضرت خدیجه (س) نیز با هزینه ۲ میلیارد ریال ساخته شده که ۶۰۰ میلیون ریال آن توسط خیرین و تربیت بدنی آموزش و پرورش و  یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال توسط اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خراسان رضوی تامین شده است.

روشندل افزود: پژوهشسرای دانش آموزی شهید کاظم نژاد هم با هزینه ۲ میلیارد ریال توسط اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان تعمیر و بازسازی شده است.

وی همچنین از تهیه ۳۰ دستگاه رایانه توسط پزشکان نیکوکار و شهروندان خلیل‌آباد برای این پژوهشسرا خبر داد و اظهار داشت: در این پژوهشسرا کلاس‌های کنکور و تقویتی و همچنین فیزیک و شیمی برای دانش‌آموزان برگزار می‌شود.

وی گفت: امسال برای اولین بار پس از ۲۵ سال در رشته پزشکی قبولی داشتیم، همچنین ۳۰ نفر از دانش‌آموزان این شهرستان در دانشگاه فرهنگیان پذیرفته شدند.

مرکز شهرستان خلیل آباد در ۲۴۲ کیلومتری جنوب غرب مشهد واقع است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.