تولیت آستان قدس رضوی در این مراسم گفت: این نهاد به میزان امکانات و ظرفیت‌های خود در راستای ترویج ازدواج آسان قدم برداشته است.

حجت الاسلام و المسلمین احمد مروی افزود: گذشت، مدارا و چشم پوشی از اشتباهات لازمه زندگی مشترک و مولفه‌ای مهم است که موجب آرامش و زندگی متعالی می‌شود.

وی ادامه داد: زندگی متدینانه و عینیت بخشیدن به ارزش‌های اصیل اسلامی در زندگی مشترک، به محبت و شور و نشاط فزونی می‌بخشد.

وی گفت: جهیزیه‌های اهدایی به نوعروسان مشهد براساس توان مالی آستان قدس رضوی است اما متناسب با ظرفیت‌ها و امکانات خود برای تداوم اینگونه اقدامات تلاش خواهیم کرد.

سرپرست معاونت محرومیت‌زدایی آستان قدس رضوی نیز در این مراسم گفت: نوعروسانی که این جهیزیه‌ها را دریافت می‌کنند، با همکاری کانون‌های خادم‌یاری رضوی در مشهد شناسایی و پس از بررسی شاخصه‌های لازم و تحقیقات محلی انتخاب شده‌اند.

حامد صادقی افزود: هدف از توزیع این جهیزیه‌ها حمایت از ازدواج است و در مرحله نخست ۵۰ سری جهیزیه تحویل نوعروسان می‌شود و در مرحله دوم که پایان این هفته خواهد بود، فرآیند تحویل کامل جهیزیه‌ها به اتمام خواهد رسید.

وی ادامه داد: هر سری جهیزیه شامل ۱۰ قلم کالای ضروری زندگی مشترک است که همه آنها از تولیدات ایرانی می‌باشد.

مدیر عامل بنیاد کرامت رضوی نیز در این مراسم گفت: از سال گذشته تاکنون ۶ هزار فقره تسهیلات برای خرید جهیزیه در سراسر کشور به ارزش ۳۰۰ میلیارد ریال به نوعروسان پرداخت شده است.

محمد حسین استاد آقا افزود: علاوه بر پرداخت تسهیلات تاکنون یکهزار سری جهیزیه نیز به نوعروسانی که از سوی نهادهای مختلف معرفی شده و واجد شرایط دریافت جهیزیه بودند، اهدا  شده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.