رییس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر مشهد روز دوشنبه در جلسه علنی این شورا گفت: براساس مصوبه امروز به سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری این شهر اجازه داده می‌شود نسبت به استفاده از خدمات ٨٠ نفر از بانوان دارای دستکم سه سال سابقه همکاری داوطلبی با این سازمان پس از احراز صلاحیت های فنی و تخصصی اقدام کند.

بتول گندمی افزود: شهرداری باید آثار مالی اجرای این مصوبه را در بودجه سال ۹۹ و لوایح بودجه سنواتی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی پیش‌بینی نماید. 

عضو هیات رییسه شورای شهر مشهد نیز گفت: بکارگیری بانوان در بدنه عملیاتی آتش نشانی ضروری است.

شهناز رمارم افزود: در حادثه یکی از مجموعه های آبی نزدیک مشهد این موضوع به خوبی احساس شد، همچنین بانوان داوطلب آتش‌نشان در جریان حریق برج سلمان مشهد در کنار مردان عملیات داشتند که باید از این ظرفیت استفاده‌ شود.

یکهزار و ۳۰۰ آتش‌نشان در ۵۰ ایستگاه کلانشهر سه و نیم میلیون نفری مشهد خدمت‌رسانی می‌کنند.

افزودن ۸۶ دستگاه اتوبوس دیزل شهری به ناوگان اتوبوسرانی

تصویب لایحه خرید ٨٦ دستگاه اتوبوس دیزل شهری اسکانیا از دیگر مصوبات جلسه علنی امروز شورای شهر مشهد بود.

گندمی در این باره گفت: با موافقت شورای شهر به شهرداری مشهد اجازه‌ داده شد، در راستای تامین و نوسازی ناوگان اتوبوسرانی برنامه عملیاتی میان مدت ۱۴۰۰ - ۱۳۹۷ و مستند به بند ۲ ماده ۳۱ آیین‌‎نامه معاملات شهرداری تهران تسری‌یافته به کلانشهرها، نسبت به خرید ۸۶ دستگاه اتوبوس دیزل شهری اسکانیا یورو چهار و مجهز به فیلتر DPF به قیمت هر دستگاه، ۱۶ میلیارد و ۳۳۰ میلیون و ۲۷۵ هزار ریال بدون احتساب مالیات بر ارزش افزوده اقدام کند.

وی افزود: پرداخت بهای ناوگان، به صورت نقد و همزمان و متناسب با تعداد ناوگان تحویلی است.

تصویب لایحه انتقال محل دفن زباله و کارخانه تولید کمپوست از جاده قدیم نیشابور به محدوده میامی، تفریغ بودجه سال ٩٧ شهرداری مشهد و تصویب اساسنامه شرکت گردشگری توسعه و عمران هفت حوض و تغییر عنوان آن به شرکت توسعه گردشگری شهرداری مشهد از  دیگر مصوبات جلسه علنی امروز شورای اسلامی شهر مشهد بود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.