به گزارش خبرنگار مهر، امیر سرتیپ دوم رضا آذریان ظهر امروز در اختتامیه همایش ایثارگران نیروی زمینی ارتش که در مهمانسرای ثامن‌الائمه (ع) برگزار شد، با بیان اینکه ارتش با اطاعت از فرمان امام خمینی (ره) کمک فراوانی به پیروزی انقلاب اسلامی کرد، اظهار کرد: ارتش همیشه نگهبان و حافظ مردم و انقلاب اسلامی بوده و هست.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال شرق نزاجا با اشاره به اینکه در دوران دفاع مقدس ارتش در خط مقدم ایستادگی و مبارزه بود، افزود: با توجه به فرموده رهبری ارتش نوک پیکان حملات دشمن است.

وی با بیان اینکه حضور میلیونی مردم در تشییع شهدای مقاومت و سردار شهید سلیمانی نشان دهنده بصیرت و آگاهی مردم است، تصریح کرد: نیروی زمینی ارتش در مقابل استکبار جهانی از حریم ولایت و اهل بیت (ع) دفاع کرد، در مرزهای غربی کشور در مقابل گروهک‌های تکفیری ایستادگی کرد.

آذریان با تاکید بر اینکه انقلاب اسلامی یک هدیه الهی است، ابراز کرد: نیروی زمینی ارتش یک نیروی مردمی و انقلابی است. ۱۲ و ۲۲ بهمن ماه و تشییع پیکر سردار شهید قاسم سلیمانی یوم الله بود که دیگر تکرار نخواهد شد.

استکبار جهانی توانایی مقابله با جمهوری اسلامی را ندارد

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال شرق نزاجا ادامه داد: در حال حاضر استکبار جهانی در نطفه خفه شده است و به خوبی می‌داند که توان مقابله با نظام جمهوری اسلامی ایران را ندارد. دشمن باید بداند که مردم و نیروهای مسلح بیدار هستند و همه اقدامات آنان را فراتر از مرزهای جمهوری اسلامی بررسی می‌کنند.

وی با بیان اینکه آمریکا باید منطقه را ترک کند، گفت: حمله به پایگاه نظامی در عین الاسد یک سیلی بود اما با توجه به صحبت‌های رهبری آنان انتقام سخت را خواهند دید. مردم در همه برنامه‌ها و مراسمات به خاطر عشق و علاقه به رهبر می آیند، لذا در ۲۲ بهمن ماه نیز حماسه‌ای دیگر را خلق می‌کنند.

آذریان با تاکید بر اینکه انقلاب اسلامی با سختی‌های فراوان به این مرحله رسیده است، اظهار کرد: افرادی که صحبت از عدم حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن را می‌زنند قدرشناس این انقلاب نیستند.

با شرکت در انتخابات مجلس، نشان می‌دهیم گوش به فرمان رهبری هستیم

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال شرق نزاجا با تاکید بر اینکه ۴۱ سال مردم پشت انقلاب اسلامی و رهبری ایستاده و خواهند ایستاد، عنوان کرد: باید در انتخابات مجلس یازدهم نیز به جهانیان نشان دهیم که همه ما گوش به فرمان رهبری هستیم.

وی با اشاره به اینکه نیروهای مسلح امروز در همه رده‌ها از قدرت خوبی برخوردار هستند، ابراز کرد: با توجه به این قدرت اجازه هیچ تعرضی را به دشمن نمی‌دهیم. دهه فجر را باید برای نسل امروزی تبیین کنیم.

در ادامه سرهنگ محمد نیایش، سرپرست سازمان ایثارگران اظهار کرد: تا زمانی که ادامه دهنده راه شهدا باشیم همواره سربلند و عزتمند هستیم.

وی با بیان اینکه اولویت اول همه ما چه مسئولان و چه مردم این است که یاد و نام شهدا را گرامی بداریم و جانبازان را تجلیل کنیم، ادامه داد: امروز دشمن از تمام توان خود برای انحراف ذهن نسل امروزی استفاده می‌کند، تا زمانی که فرهنگ ایثار و شهادت در بین مردم وجود داشته باشد دشمن نمی‌تواند کاری از پیش ببرد.

سرهنگ نیایش با اشاره به طرح آمریکایی- اسرائیلی معامله قرن، گفت: آنان می‌خواهند با این طرح مقاومت فلسطین و اقتدار ایران و شیعیان جهان را در هم بشکنند. قطعاً با هدایت رهبری و فرمانده معظم کل قوا در خط شهدا ثابت قدم خواهیم ماند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.