به گزارش ایرنا، حجت الاسلام سید محمود حسینی روز یکشنبه در یادواره سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و شهدای سیرجان افزود: زنده نگه داشتن یاد شهدا موجب تداوم حرکت انقلاب و الگوی مناسبی برای جوانان است. 

وی با اشاره به اینکه آمریکا به منابع و ذخایر تمام کشورهای دنیا از جمله منطقه خاورمیانه چشم طمع دارد، اظهار داشت: نقشه‌های شوم این کشور جنایتکار علیه ملت‌های مسلمان به لطف الهی یکی پس از دیگری خنثی می‌شود و ترور سردار سپهبد شید قاسم سلیمانی جبهه مقاومت را منسجم و آماده کرد تر کرد.

یکی از رزمندگان دوران دفاع مقدس نیز گفت: زنده نگه داشتن یاد شهدا در واقع زنده نگه داشتن فرهنگ ایثار و شهادت است و شهدا شاهد بر اعمال و رفتار ما هستند.

سرهنگ علی شمس الدینی افزود: با شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و حضور ملت ایران در تشییع این رادمرد، قدرت پوشالی آمریکا و استکبار جهانی مشخص شد و جهان فهمید امروز ایران اسلامی دارای اقتدار کامل در منطقه است.

وی ادامه داد: خون شهدا و رشادت‌های رزمندگان در دوران هشت سال دفاع مقدس دارای پیام استکبارستیزی است و هدف از برگزاری این یادواره‌ها تجدید میثاق با شهدا و ترویج روزافزون فرهنگ ایثار در جامعه به ویژه برای نسل جوان است.

یادواره شهدای سیرجان و آیین گرامیداشت یاد و خاطره سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی با سوگواری و مرثیه سرایی مداحان اهل البیت (ع) و اجرای سرود شهید حاج قاسم توسط دانش آموزان و تجلیل از خانواده شهداء برگزار شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.