آیت الله سید احمد علم الهدی روز چهارشنبه همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه (س) در مراسم مقتل‌خوانی و در جمع اجتماع عظیم فاطمیون در حرم مطهر رضوی افزود: زندگی افراد بزرگ و دیندار، زندگی در ستیز و زندگی همراه با جنگ و نبرد با کفر می‌باشد، همچنانکه سردار سلیمانی با تاسی به سیره فاطمی علیه کفر و انحراف مبارزه کرد تا به شهادت رسید.
وی ادامه داد: حضرت فاطمه زهرا (س) قهرمان میدان کفر ستیزی و مبارزه با انحراف از اسلام بود و اگر مبارزات و مجاهدت‌های آن حضرت نبود، امروز از  قرآن، دین و اسلام اثری باقی نمی‌ماند.
وی گفت: حضرت فاطمه زهرا (س) در مبارزه با انحراف از رهبری و مبارزه با کجروی از اسلام به شهادت رسید و جان خود و فرزند ۶ ماهه‌اش را فدا کرد.

امام جمعه مشهد افزود: به همین دلیل مجاهدات بانوی بزرگ اسلام، حضرت فاطمه (س) هم وزن تمام مجاهدات و مبارزات حضرت امیرالمومنان علی (ع) قرار گرفته است.
در این مراسم مقتل‌خوانی شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) با حضور اجتماع عظیم فاطمیون و عزاداران در رواق امام‌خمینی (ره) حرم مطهر رضوی برگزار شد.

عزاداران فاطمی از صبح امروز در عرصه میدان شهدای مشهد گردهم آمده و در قالب اجتماع بزرگ برای عرض تسلیت سالروز شهادت زهرای مرضیه حضرت فاطمه زهرا (س) به حرم مطهر رضوی مشرف شدند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.