علیرضا قامتی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: از مجموع هزینه طرح‌های یاد شده یک هزار و ۲۲۶ میلیارد ریال از منابع دولتی، ۴۷۰ میلیارد ریال سرمایه‌گذاری بخش خصوصی و ۹۸ میلیارد ریال تسهیلات بانکی می‌باشد.
وی ادامه داد: از این تعداد طرح عمرانی یکصد طرح مربوط به شرکت مخابرات در بخش اجرای سایت‌های بی.تی.اس، فیبر نوری، سیستم رادیویی و کابل هوایی در ۵۰ روستا و هفت نقطه شهری نیشابور با هزینه ۷۰۰ میلیارد ریال است.
وی گفت: مراسم دهه فجر امسال به مناسبت چهلمین روز شهادت سردار سلیمانی از عصر ۲۱ بهمن با برنامه ویژه‌ای در شهرستان نیشابور برگزار می‌شود.

۲۰ تخلف انتخاباتی گزارش شده است

فرماندار نیشابور همچنین افزود: تاکنون ۲۰ تخلف انتخاباتی از سوی هیات بازرسی این شهرستان مبنی بر پخش تراکت، استفاده از مناسبت‌های خاص برای تبلیغات و فعالیت تبلیغاتی در فضای مجازی گزارش شده است.
وی با بیان اینکه در این زمینه پیگیری‌های لازم از سوی سازمان بازرسی استان انجام و تذکرات لازم داده شده است ادامه داد: دستگاه‌های اجرایی و دولتی و مسوولان اجرایی انتخابات در بخش‌های مختلف نظارت، بازرسی و اجرا در تمام اوقات و مدیران و کارمندان دستگاه‌های اجرایی در ساعات اداری حق تبلیغات برای نامزدهای انتخاباتی را ندارند.
وی گفت: ایجاد نشاط سیاسی از طریق تحزب لازمه افزایش مشارکت حداکثری در انتخابات است و احزاب دارای شناسنامه‌ باید امکان حضور در انتخابات را داشته باشند.
قامتی همچنین افزود: ۷۰ درصد از سند توسعه نیشابور تدوین شده و تا پایان امسال کامل می‌شود تا برنامه پنج ساله آتی این شهرستان مستند به این سند تدوین شود.
مرکز شهرستان ۴۵۰ هزار نفری نیشابور در ۱۲۷ کیلومتری غرب مشهد واقع است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.