کوروش بهادری روز سه شنبه در نشست با رییس و اعضای هیات مدیره سمن های استان اظهار داشت: اعضای این تشکل ها سرشار از ایده های بزرگ برای توسعه کشور هستند که باید به آنها بیش از هر زمان دیگر بها داد.

وی گفت: به عقیده همه کارشناسان و متخصصان کشور ، اعتماد بیشتر به جوانان و سمن ها تنها راه برون رفت از مشکلات اقتصادی و اجتماعی فعلی کشور است.

وی با اشاره به نگاه ویژه و حمایت تمام قد استاندار خراسان شمالی از جوانان و اعتماد قلبی به عملکرد موثر و تاثیرگذاری آنها در حوزه های مختلف و اهمیت واگذاری امور به سمن ها در حوزه های مختلف برای توسعه و پویایی کشور، اظهار داشت:  سمن ها در بهبود زندگی مردم می توانند بسیار نقش آفرین باشند.

بهادری با اشاره به شرایط خاص امروز کشور، افزود: راه برون رفت از مشکلات مختلف اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی امروز کشور بی شک در توجه به جوانان و واگذاری امور به آنها در قالب سمن ها است.

بهادری یادآور شد: در این میان بی شک با همکاری بیشتر دستگاه ها برای اعتماد به این سمن ها و جوانان قطعا در حل بسیاری از معضلات فعلی موفق تر خواهیم بود و کارها سرعت داده می شود.

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان شمالی به فعالیت خانه های جوان نیز اشاره کرد و اظهار داشت: در حال حاضر در شهرستان های بجنورد و شیروان و اسفراین خانه جوان احداث شده و در سایر شهرستان ها نیز از پیشرفت ۵۰ تا ۸۰ درصدی برخوردار هستند.

وی در ادامه به جوانان حاضر در نشست گفت: وظیفه داریم در کنار شما باشیم و از هر کمکی نیز دریغ نمی کنیم ولی توصیه می شود برای کار بهتر و تاثیرگذار تر در مدار قانون حرکت کرده و از حاشیه ها پرهیز کنید.

وی با تاکید بر تلاش برای استفاده از تمام ظرفیت ها برای پیشبرد امور جوانان در بخش های مختلف، خاطرنشان کرد: باید تسلط خود را به تمام حوزه های مربوطه بیشتر کرده و با احساس مسئولیت بیشتری کار کنیم.

بهادری اظهار داشت: برای موفقیت بیشتر نباید در کارها تک روی داشت زیرا که اگر در قالب تیم با هم فعالیت نکنید راه به جایی نمی برید و خروجی خوبی نخواهد داشت.

وی همچنین همدلی و همراهی بیشتر جوانان با هم و دستگاه های اجرایی با جوانان را مورد تاکید ویژه قرار داد تا ضمن بیان مشکلات سمن ها با کاهش روند بوروکراسی اداری اقدامات خوبی صورت گیرد.

بهادری یادآور شد: باید زمینه انتقاد را باز نگه دارید و تحمل پذیرتر شوید و از انتقادات ناراحت نشوید زیرا که همین انتقادات اگر سازنده باشد باعث پیشرفت شما جوانان در کار می شود.
وی گفت: در این میان نباید از کارکرد موثر تبلیغات غافل شد و نگذارید تبلیغات منفی حتی ذره ای کار شما را به چالش بکشد.

در این نشست جوانان عضو هیات مدیره سمن ها نیز بر همراهی بیشتر مدیران دستگاه های اجرایی با سمن ها و جدی گرفتن آنها و اعتماد بیشتر و رفع موانع برای پیشبرد اهداف پیش رو در حوزه کاهش معضلات اشتغال و آسیب های اجتماعی و اقتصادی و کارآفرینی تاکید کردند.

بر اساس آخرین آمار ثبت احوال خراسان شمالی، جمعیت این استان در پایان سال ۹۷ به ۹۶۸ هزار و ۴۹۱ نفر رسید که ۲۵۳ هزار و ۴۷۷ نفر آن جوانان ۱۵ تا ۲۹ سال هستند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.