هاشم اسکندری روز سه‌شنبه در مجمع انتخاب رییس هیات بولینگ، بیلیارد و بولس خراسان رضوی افزود: فدراسیون بولینگ، بیلیارد و بولس ایران هم تاکنون دوبار به عنوان فدراسیون نخست آسیا انتخاب شده است.

وی با بیان اینکه برنامه‌های بسیار خوبی در این فدراسیون تدارک دیده‌ایم ادامه داد: مسابقات جهانی بانوان در این رشته تا یک ماه دیگر در قطر برگزار می‌شود و بانوان ایرانی سهمیه خوبی برای این مسابقات کسب کرده‌اند.

وی با اشاره به وضعیت این رشته در خراسان رضوی هم گفت: این استان ظرفیت بسیار در بولینگ و بیلیارد دارد و فقط کافی است همه با هم یکسو شوند و به یکدیگر کمک کنند.

مدیر کل ورزش و جوانان خراسان رضوی هم در این مراسم گفت: ورزشکاران قهرمان استان دیروز طی مراسمی ۲۰ مدال جهانی و آسیایی خود را به سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی اهدا کردند که اقدام نادر در کشور است.

فرزاد فتاحی افزود: قهرمانان استان در مسیر تکریم فرهنگ ایثار و شهادت این اقدام خوب را انجام دادند و این امر نشان می‌دهد ورزشکاران ما در همه رشته‌های ورزشی اخلاق و جوانمردی را فراموش نکرده‌ و این منش را سرلوحه کار خود قرار داده‌اند.

انتخاب یک روحانی ورزشکار به عنوان رییس هیات بیلیارد خراسان رضوی

مجمع انتخاب رییس هیات بولینگ، بیلیارد و بولس خراسان رضوی با حضور ۱۶ عضو از ۱۷ عضو مجمع انتخابی این هیات از جمله رییس فدراسیون بولینگ، بیلیارد و بولس، مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی، نماینده ورزشکاران و باشگاه‌ها، مربیان، داوران، بازیکنان شهرستان‌ها و دیگر اعضا در اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی برگزار شد.

در این مجمع حجت الاسلام احمد سلطانی، حمزه حکیم‌پور و مجتبی علی‌نژاد نامزد ریاست هیات بولینگ استان شدند که علی‌نژاد به نفع حجت‌الاسلام سلطانی انصراف داد و در پایان رای گیری، سلطانی با کسب ۱۰ رای از مجموع ۱۶ رای برای مدت چهار سال به عنوان رییس هیات بولینگ، بیلیارد و بولس خراسان رضوی انتخاب شد.

سلطانی پیش از این به عنوان رییس کمیته فرهنگی فدراسیون بولینگ و بیلیارد فعالیت داشت و نایب قهرمانی مسابقات بولینگ خراسان رضوی را نیز در کارنامه خود دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.