صابر رحیمی شامگاه سه شنبه در مجمع سالانه هیات تکواندو استان کرمانشاه که در سرسرای شهید هادیان مجموعه ورزشی آزادی کرمانشاه برگزار شد، اظهار داشت: خوشبختانه کرمانشاه از زیرساخت های بسیار خوبی برای میزبانی رویدادهای مهم جهانی و بین المللی برخوردار است.

وی افزود: تجربه موفق برگزاری رویدادهای مختلف بین المللی و جهانی در کرمانشاه نشان داده که می توانیم نه در چند رشته خاص بلکه در اکثر رشته ها میزبانی شایسته باشیم.

رحیمی تصریح کرد: یکی از این رویدادهای مهم بین المللی که قرار است چند روز دیگر در کرمانشاه برگزار شود مسابقات کشتی جام جهان پهلوان تختی است که خوشبختانه همه هماهنگی های لازم انجام و کاملا برای میزبانی این رقابت ها آمادگی داریم.

مدیرکل ورزش و جوانان کرمانشاه تصریح کرد: برای برگزاری این رویداد مهم استاندار کرمانشاه تلاش بسیاری انجام داده و پیگیری زیادی کردند تا امروز همه شرایط برای انجام این رقابت مهم فراهم باشد. 

وی گفت: استاندار کرمانشاه با توجه به حساسیتی که برای برگزاری هرچه بهتر این رقابت ها داشتند ۴۵ دقیقه تلفنی با آقای دبیر رییس فدراسیون صحبت کردند، این موضوع پشت ما را در اداره کل ورزش و جوانان گرمتر از قبل می کند که چنین استاندار همراهی داریم.

رحیمی تصریح کرد: شاید کمتر روزی باشد که با آقای بازوند در خصوص موضوعات ورزشی گفت و گوی تلفنی نداشته باشم، ایشان به صورت جدی و مستمر پیگیر انجام کارها بخصوص در بحث جذب حمایت کننده مالی است.

مدیرکل ورزش و جوانان کرمانشاه تصریح کرد: بحث جذب اسپانسر موضوعی است که باید از سوی هیات های ورزشی با جدیت دنبال شود، چرا که بودجه های دولتی محدود و نمی توان با آن کار خاصی انجام داد.

وی ادامه داد: در همین راستا طی روزهای گذشته موفق به جذب ۲ اسپانسر و دریافت کمک ۱۵۰ میلیارد ریالی از آنها برای توسعه ورزش استان و همچنین احداث چندین زمین چمن مصنوعی شدیم.

رحیمی در پایان و با بیان اینکه عملکرد هیات های ورزشی استان رصد می شود، گفت: هیات تکواندو یکی از با انضباط ترین هیات های ورزشی استان است که ظرفیت های بالایی دارد. 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.