مسعود رنجبر روز پنجشنبه در مراسم بهره‌برداری از سه طرح عمرانی در این شهرستان افزود: تمام امکانات لازم در زمینه خدمات آب، برق، گاز و تلفن در ناحیه صنعتی مه‌ولات مهیاست و سرمایه‌گذاران در این ارتباط نیازی به گرفتن استعلام از دستگاه‌های اجرایی ذیربط ندارند.

وی با بیان اینکه براساس تمهیدات در نظر گرفته شده سرمایه‌گذاران در مه‌ولات از پرداخت مالیات معاف هستند، ادامه داد: در گذشته برای خرید زمین در ناحیه صنعتی این شهرستان متقاضی می‌بایست ۲۰ درصد بهای زمین را نقد و بقیه را در اقساط ۳۶ ماهه پرداخت می‌کرد اما متقاضیان اکنون می‌توانند پنج درصد قیمت زمین را به قیمت هر مترمربع ۱۷۰ هزار ریال به صورت نقد و بقیه را در اقساط ۴۸ ماهه پرداخت کنند.

فرماندار مه‌ولات گفت: امروز با حضور معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت،طرح شبکه توزیع گاز و ایستگاه "تی.بی.اس" خط تغذیه گاز با هزینه ۱۳ میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی و دو واحد کارگاهی با ۴۲۰متر زیربنا با هزینه هشت میلیارد ریال در ناحیه صنعتی مه‌ولات، بهره برداری شد.

رنجبر افزود: این دو واحد کارگاهی با هدف تشویق سرمایه‌گذاران برای فعالیت در ناحیه صنعتی مه‌ولات  احداث شد و متقاضیان برای خرید این واحدها که به صورت اقساطی واگذار می‌شود، می‌توانند به شرکت شهرک‌های صنعتی مراجعه کنند.

وی ادامه داد: در این مراسم معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی کشور برای احداث سوله‌های بیشتر در ناحیه صنعتی این شهرستان در صورت استقبال متقضیان، قول مساعد داد.

فیض آباد مرکز شهرستان ۵۰ هزار نفری مه‌ولات در ۲۰۷ کیلومتری مشهد قرار دارد. 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.