فرمانده سپاه ناحیه بسیج تربت‌حیدریه در این مراسم هدف از برگزاری این رزمایش را ارتقای امنیت روانی برای اقشار مختلف مردم، مردمی کردن امنیت با حضور گسترده بسیجیان و مشارکت مردم، ارتقای توان رزم، سازماندهی، آمادگی و به روز رسانی تمرین‌های گردان‌های بیت‌المقدس و کوثر بسیج ذکر کرد.
سرهنگ پاسدار علی نیک یاد افزود: در این رزمایش که مدت ۲ روز ادامه خواهد داشت، برنامه عملیاتی در راستای جذب، سازماندهی، آموزش و ارتقای سطح کیفی و آمادگی همه جانبه نیروهای بسیجی مد نظر است.
وی ادامه داد: این رزمایش با محور دفاعی، امنیتی و امدادی و در قالب دفاع از کوی و برزن، مقابله با اغتشاشات و ناآرامی‌ها و نیز امداد و نجات برگزار شده و تمام رزمایش‌های بسیج در راستای رصد تحرکات منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای دشمنان اجرا می‌شود تا با شناخت از برنامه‌ها و تاکتیک‌های دشمن برای مقابله با آن آماده باشیم.
وی گفت: در این رزمایش گردان‌ها به صورت تفکیکی هر کدام با انجام وظایف جداگانه در عملیات‌های تاخیری، مقابله با اغتشاشات و نا آرامی‌ها و نیز امداد و نجات شرکت کرده و آموزش و تمرین‌های لازم را سپری و نسبت به برنامه‌های جدید به روزرسانی می‌شوند.
بیش از ۷۰ هزار بسیجی در قالب ۲۰ حوزه مقاومت، ۱۰ کانون اقشار و ۵۰۰ پایگاه و واحد مقاومت بسیج در شهرستان تربت‌حیدریه فعالیت دارند.
مرکز شهرستان ۲۲۵ هزار نفری تربت‌حیدریه در ۱۵۰ کیلومتری جنوب غربی مشهد واقع است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.