دکتر محمود جوادی‌نژاد روز دوشنبه با بیان این مطلب به خبرنگار ایرنا گفت: این فراورده‌های خام دامی فاقد هویت از یک مرکز عرضه در منطقه ولیعصر مشهد  به دنبال بازرسیهای انجام شده با همکاری گشت مشترک با کارشناسان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان خراسان رضوی کشف شده است.

وی اضافه کرد: پاچین مرغ، شنیسل، گوشت چرخ کرده از قبل آماده شده، کلّه گوسفندی و دنبه از جمله فراورده‌های خام دامی فاقد هویت کشف شده است.

رییس شبکه دامپزشکی شهرستان مشهد گفت: با توجه به سابقه‌دار بودن واحد متخلف یاد شده دستور پلمب آن به سرعت صادر و مراتب با تشکیل پرونده به مراجع قضایی تسلیم شد.

جوادی نژاد افزود: این گونه فراورده‌های خام دامی ابتدا به سردخانه مورد اعتماد دامپزشکی ارسال می‌شود و در فرآیند نمونه‌برداری و تست‌های آزمایشگاهی قرار می‌گیرد.

وی ضمن تاکید بر اهمیت گزارش‌های مردمی در کشف و ضبط موارد غیر مجاز و نیز ارتقای سطح بهداشت عمومی از تمامی شهروندان خواست در صورت مشاهده مواردی از این دست  و یا سایر تخلفات در عرضه فرآورده‌های خام دامی مراتب را با شماره ۱۵۱۲ و یا سامانه پیام کوتاه روابط عمومی به شماره ۳۰۰۰۰۱۵۱۲ اطلاع‌رسانی کنند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.