علیرضا ابوالحسنی روز یکشنبه افزود: طرح نظارتی شب یلدا از ۲۵ آذر ماه در راستای احقاق حقوق مصرف کنندگان، حفظ آرامش ، تمرکز بازرسی ها  بر کالاهای پرتقاضا و جلوگیری از سوء استفاده عوامل سود جو در سطح بازار، در استان اجرا شد. 
وی ادامه داد: این طرح طبق روال سالهای گذشته و با عنایت به پیش بینی افزایش نا متعارف قیمت ها ( خصوصا" انواع آجیل، شیرینی، میوه و ... ) از تاریخ اعلام شده به دلیل افزایش تقاضا با ایجاد هماهنگی بین دستگاه های مرتبط (تعزیرات حکومتی ، اداره اماکن نیروی انتظامی،مرکز بهداشت، اداره کل استاندارد،اتاق اصناف و اتحادیه های صنفی  )  عملیاتی شده است . 
ابوالحسنی اظهار داشت: برنامه ریزی و هدف گزاری ها جهت اجرای این طرح در راستانی عرضه مناسب ڪالا با قیمت عادلانه، اقدامات نظارت و بازرسی در سطح واحدهای توزیع کننده بمنظور حصول اطمینان از رعایت ضرایب سود مصوب و همچنین رسیدگی به موقع به شڪایات مردمی و برخورد قاطع با تخلفات احتمالی ، انجام شده است .
رییس روابط عمومی سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان کرمان در پایان گفت: هم استانی‌ها و شهروندان می توانند گزارشات خود را در خصوص تخلفات اقتصادی از جمله گرانفروشی ،کم فروشی وتقلب ، احتکار ،عدم صدور فاکتو،عدم برچسب قیمت و غیره از طریق شماره تلفن  ۱۲۴ ستادخبری این سازمان که در طول شبانه روز ( ازساعت ۷صبح الی ۲۲ پاسخگویی اپراتور واز ساعت ۲۲ به بعد از طریق  پیامگیر ویا با مراجعه به محل معاونت بازرسی ونظارت این سازمان بصورت حضوری وکتبی  گزارشات خود را ارائه نمایند وپس از اخذ گزارش ، بازرسین این سازمان سریعاً اقدام به بررسی واعلام نتیجه گزارش نموده که پس از آن طی تماس با شاکی نتیجه گزارش اعلام خواهد شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.