علی کریمی‌قدوسی روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: به ثروت مجموعه سهامداران در قالب افزایش ارزش سهامشان ۳۰ هزار میلیارد ریال افزوده شده است.

وی ادامه داد: در حال حاضر بیش از ۷۸ درصد سهام شرکت توسعه پدیده شاندیز در اختیار مردم است و کمتر از ۲۲ درصد سهام متعلق به بانک صادرات و ملل است.

سرپرست شرکت‌های گروه پدیده شاندیز گفت: طبق اعلام و اطلاع‌رسانی قبلی انجام شده بنا بود امروز با توجه ایجاد نماد پدیده در فرابورس، مجمع عمومی این شرکت با حضور سهام‌داران برگزار شود اما از مجموع سهامداران مردمی این شرکت، حدود ۶.۵ درصد امروز حضور یافتند که به دلیل به حد نصاب نرسیدن سهامداران حاضر، برگزاری مجمع به دور دوم کشیده شد.

کریمی قدوسی افزود: طبق ماده ۸۷ قانون تجارت در مجمع عمومی عادی حضور دارندگان حداقل بیش از نصف سهامی که حق رای دارند ضروری است و اگر در اولین دعوت، حد نصاب مذکور حاصل نشد مجمع برای بار دوم و با حضور هر تعداد از سهامداران برگزار خواهد شد بنابر این اگرچه بیش از دو هزار نفر از سهامداران در جلسه مجمع عمومی شرکت داشتند اما به دلیل به حد نصاب نرسیدن، جلسه رسمیت نیافت.

وی ادامه داد: دومین مجمع عمومی شرکت پدیده در آینده نزدیک برنامه‌ریزی و برگزار می‌شود و اگرچه در حاشیه مجمع نخست که رسمیت پیدا نکرد به اکثر سوالات و ابهامات سهامداران حاضر پاسخ گفته شد اما به زودی تاریخ برگزاری دومین مجمع، اطلاع‌رسانی خواهد شد.

سرپرست شرکت‌های گروه پدیده شاندیز گفت: به سهامدارانی که در محل حاضر بودند گزارش کاملی در خصوص روند انجام کار در شرکت و اقدامات انجام شده و نیز جریان تهاتر بدهی‌ها ارائه شد.

کریمی قدوسی افزود: امیدواریم طی رایزنی با ستاد تدبیر استان خراسان رضوی در آینده ای نزدیک شاهد اعلام رسمی دومین مجمع عمومی شرکت پدیده با حضور سهامداران و انتخاب هیات مدیره طبق قانون باشیم.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
10 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.