معاون وزیر آموزش و پرورش روز شنبه در جمع تعدادی از مدیران مدارس خراسان رضوی با اشاره به توجه و حساسیت مسئولان به مقوله آموزش گفت :  اعتبارات آموزش و پرورش استثنایی در دولت تدبیر و امید هفت برابر شده است.

سید جواد حسینی افزود: تعلیم و تربیت این دانش‌آموزان پنج برابر دانش‌آموزان عادی هزینه مالی، زمانی و دانشی می‌طلبد.

دستیار و مشاور عالی فرماندهی کل قوا در امور مرتبط با نیروهای مسلح روز دوشنبه در سخنرانی پایان راهپیمایی ۱۳ آبان روز مبارزه با استکبار جهانی در جمع شهروندان مشهدی در رواق امام خمینی(ره) حرم مطهر امام رضا (ع)گفت: نگاه واقع‌بینانه به تغییر و تحولات ژئوپولتیک منطقه نشانگر زوال قدرت آمریکا و در مقابل آن تبدیل جمهوری اسلامی ایران به یک قدرت الهی، فرهنگی، تمدنی، نظامی و شکست‌ناپذیر است.

سردار سرلشگر پاسدار سیدیحیی رحیم‌صفوی افزود: آمریکا امروز بی‌آبروتر و ضعیف‌تر از ۴۰ سال پیش شده و دیگر توانایی تغییر منطقه و جهان به نفع خود را ندارد. 

معاون اداره کل تربیت بدنی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری روز سه شنبه در بازدید از فضاهای ورزشی دانشگاه حکیم سبزواری گفت: طی دو سال گذشته ۷۰ مرکز مشاوره ورزشی و تندرستی در دانشگاه‌های کشور راه‌اندازی شده که هم اکنون ۶۰ مرکز آن فعال است.

مجید مسیحای اکبر  افزود: مراکز مشاوره تندرستی محل پایش وضعیت جسمانی دانشجویان است که از طریق آن وضعیت آمادگی جسمانی دانشجویان بررسی می‌شود.
سفیر ایران در هندوستان هم روز سه‌شنبه در جمع فعالان اقتصادی خراسان رضوی در مشهد گفت: هند با مزیت‌های فراوان اقتصادی، جمعیتی، مذهبی و تمدنی خود فرصت طلایی برای ایران در برقراری ارتباط تجاری، تهاتر کالا و توسعه صنعت گردشگری به شمار می‌رود.

علی چگنی افزود: در این میان، خراسان رضوی بهترین شرایط را برای برقراری ارتباط تجاری با کشور هندوستان دارد که باید از این فرصت بهره‌برداری کافی کرد.

 رئیس قوه قضائیه هم شامگاه چهارشنبه در نشست با فرهیختگان و فعالان فرهنگی، اجتماعی در مشهد گفت: اجرای عدالت، سختی‌هایی دارد و با برخی موانع مواجهیم و برخی افراد و باندهای ثروت، قدرت و جریان‌ها که منافعی دارند مانع‌تراشی می‌کنند اما همه این‌ها قابل عبور است و ما به لطف خدا هیچ چیزی را مانع نمی‌بینیم.

حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی افزود: نیاز داریم با ملت گفت و گو کنیم و جامعه باید از نحوه اقدامات ما باخبر باشد و معتقدیم مسائل باید با مردم در میان گذاشته شود و به ویژه بعضی احکام که دغدغه آنان است اطلاع رسانی شود.

رییس سازمان صدا و سیما روز پنجشنیه در مراسم افتتاح ۲۰۵ پروژه و طرح فنی صدا و سیمای خراسان رضوی در مشهد گفت: امروز همه تهدیدات دشمنان انقلاب اسلامی، رسانه پایه است و این مهم بیش از پیش اهمیت و جایگاه صدا و سیما را در مقابله با توطئه های دشمنان نظام مشخص می کند.

عبدالعلی علی عسکری افزود: امروز دشمنان انقلاب اسلامی تمام همت خود را برای تخریب اقتصاد کشورمان به کار گرفته اند و از هیچ کاری فرو گذار نمی کنند و اکنون در یک جنگ و تحریم اقتصادی تمام عیار هستیم اما این تحریم و جنگ زمانی می تواند تاثیرگذار باشد که آنها بتوانند از طریق رسانه های مخرب خود بر روی مردم کشور ما تاثیر روانی منفی بگذارند و مقاومت مردم را تخریب کنند در این میدان نبرد نقش رسانه ها بسیار مهم استو

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.