ابراهیم نصری روز چهارشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: در مجموع سه میلیون و ۹۲۷ هزار و ۹۲۴ مسافر طی این مدت از طریق جاده وارد مشهد شدند که ۵۶۸ هزار و ۸۱۱ نفر از این تعداد از طریق ناوگان حمل و نقل عمومی جاده‌ای و بقیه با خودروهای شخصی به این شهر سفر کردند.

وی افزود: در مجموع ۷۸ درصد مسافران با خودرو شخصی، ۱۳ درصد با ناوگان حمل و نقل عمومی جاده‌ای و ۹ درصد نیز با ناوگان عمومی ریلی و هوایی به مشهد سفر کردند.

وی اظهار داشت: سفرهای جاده ای به مشهد طی این مدت با خودرو شخصی و ناوگان عمومی در مقایسه با مدت مشابه سال قبل به ترتیب ۶.۱ و ۵.۳ درصد افزایش داشته است و در حالی که شمار مسافران ناوگان عمومی جاده ای ۳.۸ درصد کاهش داشته، تعداد مسافران ورودی به مشهد با خودروهای شخصی ۳.۸ درصد افزایش یافته است.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان رضوی به بازگشت زائران با ناوگان حمل و نقل عمومی جاده‌ای اشاره کرد و گفت: دیروز ۲ هزار و ۱۰۰ دستگاه اتوبوس از پایانه مسافربری مشهد زائران بارگاه مطهر حضرت امام رضا (ع) را به مقاصد درون و برون استانی منتقل کردند که عملیات بزرگی بود اما جمع بندی آمار همه اتوبوس‌های مسافربری خارج شده از مشهد نیازمند زمان بیشتری است.

نصری افزود: در مجموع بیش از ۳.۹ میلیون مسافر طی ۱۰ روز گذشته از طریق جاده به مشهد سفر کردند که در مقایسه با مدت مشابه پارسال ۲.۵ درصد افزایش داشته است.

طی دهه پایانی ماه صفر در مجموع بیش از ۴.۵ میلیون زائر و مسافر با وسایل نقلیه از طریق جاده، راه آهن و فرودگاه و همچنین به صورت پیاده وارد مشهد شدند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.