سرهنگ علیرضا حاجی زاده روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: از ساعت 5:45 هشتم مهر ماه مصادف با روز تاسوعا تا پایان مراسم روز عاشورا تردد در مسیرهای میدان توحید، میدان شهدا ،تقاطع شهید گمنام، پنج راه نواب صفوی، میدان بسیج، تقاطع دانش به طرف حرم مطهر رضوی، تقاطع شهید اندرزگو، چهارراه شهدا، تقاطع آیت الله بهجت، میدان گنبد سبز و میدان 17 شهریور به سوی حرم مطهر رضوی ممنوع است.
وی اظهار کرد: همچنین توقف وسایل نقلیه در رینگ زیرگذر حرم مطهر، روگذرهای نواب صفوی، شیرازی، طبرسی، خیابان شیرازی از میدان شهدا تا حرم مطهر رضوی، خیابان شهید رجایی حد فاصل تقاطع شهید اندرزگو تا تقاطع شهدا و خیابان آیت الله بهجت از ساعت 24 هشتم مهر ماه ممنوع خواهد بود.
وی گفت: طی مدت مزبور در مسیرهای خیابان نواب صفوی، خیابان طبرسی، تقاطع شهید گمنام تا حرم مطهر رضوی، تقاطع دانش تا حرم مطهر، طول خیابان شهید اندرزگو و حریم تقاطع های موجود در مسیر تا عمق 50 متری نیز توقف خودرو ممنوع بوده و خودروهای متوقف شده به توقفگاه منتقل خواهند شد.
سرهنگ حاجی زاده افزود: در ضلع جنوبی خیابان نواب صفوی از حرم مطهر به سوی پنجراه نیز ورود هیات های مذهبی ممنوع است تا بتوان در صورت لزوم از زیرگذر حرم مطهر برای امدادرسانی استفاده نمود.
وی اظهار کرد: با توجه به ازدحام جمعیت در هسته مرکزی شهر در این ایام، عزاداران از وسایل نقلیه عمومی و اتوبوس برای تردد در این منطقه استفاده کنند.
روزهای تاسوعا و عاشورا حدود چهار هزار هیات مذهبی در مشهد به عزاداری می پردازند.
7505 / 6053 خبرنگار: ندا جواهرفر ** انتشار دهنده: محمد حسین علی مقدم
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.