مجید فرقانی روز پنجشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود: فروش بلیت هواپیما در مسیر مشهد - تهران و برعکس به قیمت ۲۰ میلیون ریال، ادعا بی‌مبنای برخی شبکه‌های مجازی می‌باشد زیرا انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرتی تاکنون هیچگونه گزارش مستند و شکایتی در این خصوص دریافت نکرده است. 

وی نرخ مصوب بلیت هواپیمای مسافربری مسیر مشهد - تهران را حدود هفت میلیون ریال اعلام و بیان کرد: هم‌اکنون نیز بلیت هواپیمای مسافربری در این مسیر بر اساس همین قیمت ارایه می‌شود. 

دبیر انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرتی خراسان رضوی ادامه داد: این انجمن در حال بررسی صحت و سقم ادعای فروش بلیت ۲۰ میلیون ریالی است که نتایج آن به زودی اعلام خواهد شد. 

در پی آنکه با توجه به تعطیلات ایام اخیر خبری مبنی بر فروش بلیت مسیر  مشهد - تهران و برعکس به قیمت ۲۰ میلیون ریال در شبکه‌های مجازی منتشر شد، سازمان هواپیمایی نیز واکنش نشان داد و اعلام کرد: قیمت بلیت هواپیما بر اساس نرخنامه موجود تعیین می‌شود و در ایام اخیر نیز قیمت بلیت هواپیمای مسیر مشهد - تهران هیچ تغییری نداشته است.

۵۰۰ شرکت خدمات مسافرتی و جهانگردی در خراسان رضوی فعالیت دارد که ۳۵۰ مورد آنها در مشهد هستند. همچنین ۲۸۰ شرکت در خراسان رضوی مجوز بند الف و اجازه فروش بلیت هواپیما را دارند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.