علی اصغر اصغری روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا حجم مصرف سوخت هواپیما طی روزهای 29 اسفند گذشته تا 16 فروردین جاری در منطقه خراسان رضوی هفت میلیون و 907 هزار لیتر و حجم مصرف این نوع سوخت در مدت مشابه پارسال 9 میلیون و 620 هزار لیتر بود.
وی ادامه داد: کمترین میزان مصرف سوخت هواپیما نیز در این مدت مربوط به پانزدهمین روز فروردین جاری با یک درصد کاهش نسبت به روز مشابه پارسال و بیشترین آن مربوط به روز 13 فروردین با 27 درصد کاهش بود.
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه خراسان رضوی گفت: میزان مصرف نفت گاز نیز در این منطقه طی همین مدت نسبت به پارسال 10 درصد کاهش یافت.
وی افزود: 29 اسفند پارسال تا 16 فروردین جاری 29 میلیون و 336 هزار لیتر نفت گاز در خراسان رضوی به مصرف رسید. حجم مصرف در مدت مشابه پارسال 32 میلیون و 646 هزار لیتر بود.
شرکت ملی پخش فراورده های نفتی منطقه خراسان رضوی شهرستانهای مشهد، چناران، کلات، بینالود، فیروزه، نیشابور، فریمان، قوچان، تربت جام، تایباد، درگز و سرخس را زیر پوشش دارد.
سالانه افزون بر 10 میلیون زائر، مسافر و گردشگر داخلی و خارجی از طریق فرودگاه بین المللی شهید هاشمی نژاد مشهد رفت و آم می کنند. سالانه بطور متوسط 75 هزار پرواز در این فرودگاه انجام می شود.
7507/1858
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.