علی اصغر اصغری روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران افزود: نوروز پیش میانگین مصرف بنزین در کلانشهر مشهد پنج میلیون لیتر و در دیگر شهرستانهای خراسان رضوی در مجموع یک و نیم میلیون لیتر بود که دو برابر حجم مصرف در غیر ایام نوروز است.
وی ادامه داد: بر این اساس شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه خراسان رضوی هیچ محدودیتی در تامین سوخت مصرفی بنزین خودروها ندارد.
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه خراسان رضوی همچنین به فعالیت 'گشتهای نوروزی کنترل کیفی و کمی سوخت عرضه شده به مردم' در این منطقه اشاره و بیان کرد: نظارت این گشتها که از چهاردهم اسفند جاری بر فعالیت جایگاههای عرضه سوخت آغاز شده شامل بررسی وضعیت نظافت، نحوه برخورد با مراجعان، موضوعات فنی، ایمنی و کارکرد نازلهای سوخت در جایگاهها است.
وی افزود: عموم مردم می توانند هر شکایتی را در این زمینه با شماره تلفن 09627 در میان بگذارند تا ظرف 72 ساعت پاسخ بررسی شکایت را دریافت کنند.
اصغری گفت: کشیکهای شبانه روزی و ویژه شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه خراسان رضوی نیز از 27 اسفند جاری تا پانزدهمین روز فروردین ماه آتی برقرار است. سوخترسانی در همه روزهای سال و در مناسبتهای خاص بطور ویژه با جدیت و بدون صورت می گیرد.
وی همچنین به فعالیت 134 جایگاه عرضه گاز فشره طبیعی(سی.ان.جی) و 125 جایگاه عرضه سوخت مایع در این منطقه اشاره و بیان کرد: با اضافه شدن 100 دستگاه نفتکش به ناوگان سوخترسانی در خراسان رضوی هم اینک 450 نفتکش در تامین سوخت مورد نیاز این منطقه فعالیت دارند.
شرکت ملی پخش فراورده های نفتی منطقه خراسان رضوی شهرستانهای مشهد، چناران، کلات، بینالود، فیروزه، نیشابور، فریمان، قوچان، تربت جام، تایباد، درگز و سرخس را در این استان زیر پوشش دارد.
7507/1858
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.