به گزارش ایرنا، معاون خدمات شهری شهرداری مشهد در این مراسم گفت: علاوه بر ۶۰۰ پاکبان، ماشین آلات مکانیزه جمع‌ آوری زباله و تجهیزات مورد نیاز به‌ همراه ۲ دستگاه خودرو آتش‌ نشانی و هشت آتش‌ نشان عازم نجف شدند.
مهدی یعقوبی افزود: پاکبانان پس از ورود به نجف روز پنجشنبه به زیارت اعزام شده و جمعه به نجف بازخواهند گشت و عصرجمعه کار رفت و روب و استقرار خودروها به صورت آزمایشی آغاز و رفت وروب معابر اصلی منتهی به حرم حضرت امیرالمومنین علی (ع) و مسیر منتهی به کربلا نیز از روز شنبه ۲۰ مهر ماهآغاز خواهد شد.
وی اظهار داشت: طی برنامه‌ریزی‌ های انجام شده پاکبانان خدام الحسین (ع) روز ۲۹مهر ماه وارد مشهد خواهند شد تا برای خدمات‌ رسانی در دهه آخر صفر در مشهد حضور داشته باشند.
وی ادامه داد: در مدت حضور این پاکبانان در نجف تمام ادارات خدمات شهری شهرداری در آماده باش خواهند بود تا خللی در خدمات رسانی در شهر مشهد ایجاد نشود.
رئیس ستاد اربعین شهرداری مشهد نیز در این مراسم گفت: با عشق به ائمه اطهار (ع) و تمام توان خدمت رسانی به زائران صورت خواهد گرفت.
رضا خواجه نائینی افزود: اربعین امسال نیز همانند سال‌ های گذشته با تلاش و پشتکار می کوشیم رفت و روب و نظافت نجف سرآمد سایر شهرها باشد.
تاکنون ۲۰۰ هزار نفر در خراسان رضوی در سامانه سماح برای حضور در مراسم اربعین حسینی در عراق نام نویسی کرده اند.
۷۵۰۵/۶۰۵۳

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.