معاون هماهنگی امور زائران استانداری خراسان رضوی روز جمعه با بیان این مطلب به خبرنگار ایرنا گفت: تاکنون یک میلیون و ۸۶۳ هزار و ۳۶۹ نفر در کشور برای شرکت در پیاده روی اربعین حسینی در سامانه سماح سازمان حج و زیارت ثبت نام کرده اند که از این میزان ثبت نام یک میلیون و ۷۴۲ هزار و ۴۹۹ نفر قطعی شده است.

محمدصادق براتی افزود: استان تهران با حدود  ۲۷۷ هزار نفر، استان خوزستان با ۱۸۵هزار نفر و استان اصفهان با ۱۵۳ هزار نفر ثبت نام کننده رتبه های اول تا سوم کشور در این زمینه را کسب کرده اند و در این رتبه بندی استان خراسان رضوی رتبه چهارم کشور را دارد.

وی ادامه داد: تا کنون برپایی ۸۷ موکب در کشور عراق توسط استان خراسان رضوی برای پذیرایی از زائران حسینی در راهپیمایی بزرگ اربعین قطعی شده است.

معاون هماهنگی امور زائران استانداری خراسان رضوی گفت: تا کنون ظرفیت ۱۱۹ هزار و ۲۵۰ نفری اسکان و ۵۵۴ هزار تغذیه برای زائران استان خراسان رضوی در این سفر زیارتی قطعی شده است.

براتی افزود: زائران متقاضی برای تشرف پیاده به کربلا و زیارت بارگاه مطهر حضرت امام حسین (ع) در روز اربعین در سامانه سماح ثبت نام و ساماندهی می شوند.

۷۴۹۶/۱۹۲۲

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.