حجت الاسلام محمد باقر فرزانه در خطبه های نماز جمعه مشهد افزود: تجربه های دفاع مقدس درس است و یاد شهدا و یادگاران دفاع مقدس باید گرامی داشته شود.

وی اظهار داشت: تمثال شهدا را در همه جا نصب کنید، نگاه به عکس شهدا در فکر ما تاثیرگذار است، شهدا و خانواده شهدا عزت ما هستند و باید ارتباط خود را با آنان حفظ کنیم. 

وی گفت: وقوع انقلاب اسلامی و پیروزی عزت مندانه ملت ایران در دفاع مقدس به رهبری امام راحل، کانون های مقاومت در برابر ظلم و ستم استکبار را در اقصی نقاط عالم امیدوار، راسخ و مصمم کرد بطوریکه امروز می بینیم در یمن، سوریه، عراق، فلسطین و لبنان این کانون ها با عزم راسخ مقابل زورگویی های استکبار جهانخوار و ارتجاع عرب ایستاده اند.

امام جمعه موقت مشهد افزود: استکبار جهانی در مقابل این کانون های مقاومت شکست خورده است و حتی ظهور و خلق گروه وحشی داعش نیز نتوانسته است برای آنان کاری انجام دهد.

وی اظهار داشت: دشمن مدتهاست تلاش دارد با محاصره اقتصادی، تهاجم فرهنگی و انواع ناجوانمردی های دیگر نظام اسلامی را ساقط کند اما با رهبری خردمندانه رهبر معظم انقلاب و پایداری مردم ولایی راه به جایی نبرده است و ملت ایران روز به روز در دنیا عزتمندتر و قدرتمندتر شده و دشمنان انقلاب اسلامی ضعیف تر و مستاصل تر می شوند. 
۶۰۷۰/۶۰۵۳

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.