پیکار، پیکار است، نظامی و اقتصادی هم نمی شناسد، هدف مخاصمه، از پای درآوردن کشور است، کشوری که برای تحقق اهداف والایش 300 هزار ایرانی با غیرت از جان با ارزش خود گذشتند، بیش از 500 هزار رزمنده نقص عضو و 45 هزار مجاهد هم به اسارت برده شدند.
آری، 300 هزار شهید هزینه ای بود که مردم ایران برای رسیدن به استقلال و خروج از سلطه استکبار پرداختند، مقاومت کردند و به پیروزی رسیدند، راز این پیروزی را همه ما به خوبی می دانیم.
دشمنان ایران، بعد از شکست در آن تهاجم نظامی، شبیخون فرهنگی را کلید زدند و در این یورش هم نتوانستند به اهداف خود برسند، بعد از آن به ایجاد اختلافات قومیتی پرداختند، در هر انتخاباتی تمام توان خود را برای ایجاد فتنه های ریز و درشت به کار گرفتند و امروز هم بنا دارند با به هم ریختن اوضاع اقتصادی و ایجاد فاصله بین مردم و مسئولان نظام، ایران را به چنگ بیاورند.
آنها بعد از 40 سال تلاش برای براندازی نظام جمهوری اسلامی، تازه به این نتیجه رسیده اند که اقتصاد و معیشت خانواده ایرانی، پاشنه آشیل این نظام است که با هدف قرار دادنش می توانند ملت را به زانو درآورند، آری این چهره واقعی آمریکاست، کشوری که مدام دم از حقوق بشر و حمایت از مردم ایران می زند، اما خودش با تحریم های مختلف و غیر انسانی نشان داده بزرگترین پایمال کننده حقوق این ملت است.
آنها اعتراف کردند که ایرانی ها همیشه غیر قابل پیش بینی بوده اند چرا که با افزایش قیمت دلار، از طریق رسانه های خود مردم را تشویق به احتکار می کردند و انتظار داشتند با این اقدامات، پایه های نظام اسلامی سست شود اما دیدند ایرانی های واقعی، همچون مبارزان اقتصادی به میدان آمده و با اتحاد و همدلی مانع تحقق نقشه های پلید آنها شدند.
آری مردم ایران درست بر خلاف خواسته دشمن حرکت کرده و علاوه بر تهیه کالا به اندازه نیاز روزانه خود، از خرید کالاهای خارجی که مشابه داخلی آنها در داخل تولید می شود هم خودداری کردند.
فضای سایبری این فرصت را به مردم ما داد تا بتوانند دوست و دشمن را بهتر شناخته و مجددا یکدیگر را پیدا کرده و برای به زانو درآوردن دشمن با هم متحد شوند، ملت ما نشان داد که روحیه دفاع مقدس هنوز در ایران و ایرانی زنده و پویا است و امروز این مردم غیور با دفاع جانانه خود در عرصه اقتصادی، خوش درخشیده و به امید خدا پله های آخر مبارزه اقتصادی را هم به خوبی طی خواهند کرد.
چه خوب گفت رهبر معظم انقلاب که در شرایط کنونی خرید کالای خارجی که مشابه داخلی آن وجود دارد، حرام شرعی است.
پس بیاییم تا پیروزی کامل حق بر باطل، این نبرد اقتصادی را ادامه دهیم و هر کدام از ما به عنوان یک مبارز اقتصادی در سرنوشت کشور و آینده فرزندانمان حماسه آفرینی کنیم.
خبرنگار ایرنا در جیرفت
9901/7429/ 5054
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.