به گزارش روز یکشنبه ایرنا محمد ناصر نیکبخت در این پیام که یک نسخه از آن به دفتر ایرنا نمابر شده بیان کرد: حادثه تلخ وغمگین تروریستی شهر اهواز در اولین روز از هفته دفاع مقدس و چهل سالگی انقلاب باعث تاسف و ناراحتی همه مردم ایران اسلامی شد و بار دیگر کینه دشمنان قسم خورده انقلاب از جمهوری اسلامی ایران و مردم بزرگ و مقاوم خوزستان را نشان داد.
وی در ادامه این پیام می افزاید: شهادت هموطنان از سرباز تا کودک خردسال در این حادثه تلخ صفحه سیاه دیگری در کارنامه سیاه و غیرانسانی تروریست ها و دشمنان نظام جمهوری اسلامی افزوده ‌است.
استاندار همدان در ادامه این پیام آورده است: بی شک مردم ایران اسلامی به پیروی از سرور و سالار شهیدان امام حسین(ع) با جوانمردی، ایثار و حفظ وحدت و همدلی تا همیشه حافظ و مدافع کشور عزیزمان ایران خواهند بود.
نیکبخت با محکومیت و اعلام انزجار از تروریست های خیانتکار و وطن فروش شهادت عزیزان هموطن در استان خوزستان را تبریک و تسلیت گفت و ضمن همدردی با همه مردم استان خوزستان به ویژه خانواده های شهدای این عملیات تروریستی از خداوند متعال خواست که ایران اسلامی همیشه در آرامش و اقتدار باشد.
در حمله تروریستی آیین رژه نیروهای مسلح صبح روز شنبه 25 نفر شهید و 60 نفر نیز زخمی شدند.
همچنین در جریان این حادثه هر چهار تروریست به هلاکت رسیدند.
7523/2087
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.