به گزارش ایرنا، سردار پاسدار حسین یکتا روز شنبه در همایش یاوران ولایت و فرماندهان و رزمندگان دوران دفاع مقدس چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: اگر از دکل انقلاب، پشت خاکریز دشمنان نظام و جهان اسلام را نگاه کنیم، از هم گسیختگی و زنگ فروپاشی آنها به گوش می رسد.
وی تصریح کرد: دشمن در عمر با برکت انقلاب اسلامی با صرف هزینه های هنگفت و سرمایه گذاری بر روی نیروی انسانی، در صدد براندازی نظام جمهوری اسلامی برآمده، اما معادلات آنها بعد از چهار دهه به هم خورده است.
این فرمانده دفاع مقدس افزود: رزمندگان اسلام در سال 1360 در استان کردستان، درس جنگ با داعش آن زمان را پاس کرده و امروزه نیز سفره داعش پس از سه سال در کشورهای همسایه سوریه و عراق در حال جمع آوری است.
سردار یکتا گفت: خون شهدای دوران دفاع مقدس اینک به ثمر نشسته و الگو قرار دادن استکبارستیزی و شهادت طلبی امت اسلامی ایران در سراسر جهان اسلام و منطقه عالم گیر شده و دشمن را سخت حیران و عاجز کرده است.
نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد نیز در این آیین گفت: دشمن در طول انقلاب اسلامی در پی دسیسه و فتنه های متعدد برای متوقف کردن پیشرفت و اقتدار نظام اسلامی برآمده اما راه به جایی نبرده است.
حجت الاسلام محمدعلی نکونام با اشاره به سخنان سخیف و بی معنای رییس جمهوری آمریکا علیه نظام اسلامی ایران افزود: بیشتر ملل جهان به حقانیت و منطقی بودن نظام اسلامی ایران واقف هستند و شیطنت و فریبکاری سران آمریکا در مجامع بین المللی بر همگان آشکار شده است.
وی تاکید کرد: استکبار درصدد ایجاد زاویه بین ولایت فقیه و امت اسلامی ایران است و با هشیاری مردم ایران دشمن این آرزو را به گور خواهد برد.
به گزارش ایرنا، همایش بزرگ یاوران ولایت متشکل از 5 هزار نفر از رزمندگان و فرماندهان دوران دفاع مقدس این استان همزمان با سالروز سفر تاریخی رهبر فرزانه انقلاب اسلامی به چهارمحال و بختیاری در سال 1371 و سالروز تاسیس تیپ مستقل قمر بنی هاشم (ع) برگزار شد.
در این آیین از خانواده 11 شهید مدافع حرم و نخستین مدافع حرم جامعه بسیج پزشکی کشور در این استان تجلیل شد.
چهارمحال و بختیاری در دوران دفاع مقدس بیش از 2 هزار و 400 شهید و 570 جانباز تقدیم نظام جمهوری اسلامی کرده است.
خبرنگار: مرتضی شاهوردی**انتشار:جهانبخش صفری
6199/6021
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.