رئیس هیات بدن سازی و پرورش اندام خراسان رضوی روز سه شنبه در مجمع سالانه این هیات در مشهد گفت: پارسال هم از مجموع ۱۲ هزار ۱۰۹ ورزشکار که در این رشته سازمان یافتند ۶ هزار و ۳۵۸ نفر زن و پنج هزار و ۷۵۱ نفر مرد بودند.

سروش پور آزاد با بیان اینکه هم اکنون در ۲۱ شهرستان استان، هیات بدن سازی و پرورش اندام فعال است افزود: کسب سه مقام تیمی کشوری در رشته مچ اندازی، ۲ مقام تیمی در رشته پاورلیفتینگ از جمله موفقیت های ورزشکاران استان در سال گذشته است.

مکمل ورزشی خط قرمز است

دبیر فدراسیون بدن سازی و پرورش اندام هم گفت: مکمل های ورزشی غیر مجاز، قاچاق و تقلبی خط قرمز ماست. این مکمل ها زنگ خطر برای سلامتی جوانان و ورزشکاران است.

مهدی نصیبی با بیان اینکه ورزشکاران باید شناخت بیشتری از صندوق حمایت از ورزشکاران داشته باشند افزود: نباید فقط هنگام بروز اتفاق به این صندوق مراجعه شود بلکه همه مربیان و ورزشکاران در صورت داشتن بیمه پایه می توانند از تسهیلات بیمه تکمیلی این صندوق استفاده کنند.

وی اظهار داشت: محل برگزاری کلاس های آموزشی هم باید در شهرستان ها باشد تا برای آنها نیز درآمدزایی شود. 

وی گفت: خراسان رضوی از استان های قهرمان پرور در رشته بدن سازی و پرورش اندام است و در هر مسابقه کشوری ورزشکاران این استان از جمله گزینه های کسب مدال هستند.

آمادگی برگزاری مسابقات بین المللی

معاون امور توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی هم گفت: فعال تر کردن هیات های بدن سازی و پرورش اندام شهرستان ها به منظور شناسایی ظرفیت ها و بیمه ورزشی ورزشکاران باید مورد توجه بیشتر قرار گیرد.

امیر زارعی افزود: ظرفیت و زیر ساخت های خراسان رضوی به گونه ای است که آمادگی برگزاری مسابقات بین المللی ورزشی در ۱۵ رشته را داریم که یکی از آنها بدن سازی و پرورش اندام است و برای این منظور کارگروهی نیز تشکیل شده است.

مجمع سالانه بدن سازی و پرورش اندام خراسان رضوی با حضور ۱۵ نفر از اعضا و دبیر این فدراسیون در اداره کل ورزش و جوانان این استان برگزار شد.

۷۵۰۷/۶۰۵۳

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.